فناوری

آمازون از Bedrock برای رقابت با ChatGPT و DALL-E 2 رونمایی کرد

فناوری‌های هوش مصنوعی به شدت در حال گسترش بوده و ChatGPT در حال حاضر با اختلاف قابل توجهی از رقبای خود پیشی گرفته است. در همین حال، غول‌های فناوری مانند گوگل سخت کار می‌کنند تا به فناوری نوآورانه OpenAI برسند. در توسعه اخیر، آمازون به لیست در حال رشد شرکت های حوزه هوش مصنوعی پیوست.

آنها از راه اندازی Bedrock، یک سرویس ابری جدید در پلتفرم خدمات وب آمازون (AWS) خود خبر دادند که برای ارائه ابزارهای هوش مصنوعی قابل تنظیم برای تولید متن و تصاویر به توسعه دهندگان طراحی شده است. این سرویس برای ارائه یک جایگزین مبتنی بر ابر برای ChatGPT و DALL-E 2 OpenAI طراحی شده که به مشاغل و توسعه‌دهندگانی که به دنبال ساخت برنامه‌های کاربردی با استفاده از مدل‌های هوش مصنوعی مولد هستند، ارائه می‌شود.

Bedrock به مشتریان AWS این امکان را می‌دهد تا به طیف وسیعی از مدل‌های هوش مصنوعی برای کارهای مختلف مانند نوشتن، ساخت ربات‌های گفتگو، خلاصه‌سازی متن و طبقه‌بندی تصاویر بر اساس درخواست‌های متنی دسترسی داشته باشند. مجموعه‌ای از مدل‌های پایه، از جمله تایتان آمازون، و همچنین مدل‌هایی از استارت‌آپ‌های مختلف را ارائه می‌دهد.

آمازون برای رفع نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی اعلام کرده که از ورودی کاربر برای آموزش مدل‌ها استفاده نخواهد کرد. این تضمین می‌کند که کسب‌وکارهایی که داده‌های حساس را وارد می‌کنند، می‌توانند حریم خصوصی داده‌های خود را در حین استفاده از خدمات Bedrock حفظ کنند. تمرکز این شرکت بر ارائه انواع مدل‌های هوش مصنوعی با هدف ارائه انعطاف‌پذیری بیشتر مشتریان در انتخاب ابزار مناسب برای نیازهایشان است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا