دوربین های دیجیتال

عرضه دوربین هوشمند دوربین هوشمند شیائومی 3 PTZ با سنسور 5 مگاپیکسلی

شیائومی دوربین امنیتی جدیدی را به نام Xiaomi Smart Camera 3 PTZ در چین عرضه کرده است. همانطور که از نام آن پیداست، دستگاه از قابلیت های حرکت، شیب و زوم پشتیبانی می کند. مهمتر از همه، این اولین دوربین هوشمند شیائومی با سنسور 5 مگاپیکسلی است. بنابراین، تا رزولوشن 3K را پشتیبانی می کند. این محصول 35 دلار قیمت دارد و در حال حاضر برای فروش آماده شده است.

دوربین هوشمند شیائومی 3 PTZ از تراشه امنیتی Mijia MJA1 با پشتیبانی از رمزگذاری پشتیبانی می کند. زاویه دید افقی 360 درجه و زاویه دید عمودی 109 درجه است. سنسور 5 مگاپیکسلی کیفیت تصویر 3K (2960 x 1666 پیکسل) همراه با 8 نور فرابنفش برای دید واضح تر در شب را امکان پذیر می کند.

این دوربین می تواند انسان ها را با استفاده از هوش مصنوعی تشخیص دهد و حتی آنها را دنبال کند. پردازش این مورد به صورت لوکال روی دستگاه انجام می شود. اما ویژگی تشخیص چهره به سرویس ابری نیاز دارد. کاربران می توانند دستگاه را با اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارند. حداکثر سه نفر می توانند به طور همزمان به دوربین دسترسی داشته باشند.

پشتیبانی از صدای دو طرفه وجود داشته و این دوربین می‌تواند صدای انسان را از ارتفاع 8 متری بگیرد که در مدل‌های قبلی ارتقا یافته است. این دستگاه از وای فای دو بانده پشتیبانی می کند و می تواند ویدیوهایی با کد H.265 ضبط کند تا فضای ذخیره سازی کمتری مصرف شود. این کارت حافظه microSD تا 512 گیگابایت را پشتیبانی می کند و کاربران حتی می توانند فضای ذخیره سازی ابری یا NAS را انتخاب کنند. آخرین اما نه کم اهمیت، مانند هر محصول خانه هوشمند شیائومی، دوربین هوشمند شیائومی 3 PTZ از پلتفرم Mijia استفاده می کند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا