گجت و پوشیدنی

گوگل Wear OS 4 معرفی شد

در حالی که Wear OS 3 گوگل هنوز به تعداد زیادی ساعت هوشمند دست پیدا نکرده است، سازنده اندروید نسخه بعدی Wear OS 4 را معرفی کرده است. این نسخه اواخر امسال عرضه شده و مجموعه مفیدتری از برنامه‌های ساعت، مدیریت باتری بهبود یافته و دسترسی بهتر با ورودی متن به گفتار اصلاح‌شده را نوید می‌دهد.

Wear OS 4 ادغام بهبود یافته با Google Home را با گزینه‌های کنترلی حتی بیشتر روی دستگاه‌های متصل به ارمغان می‌آورد. گوگل همچنین قابلیت های بیشتری را برای برنامه های Google Workspace، Gmail و Google Calendar خود تایید کرد. اکنون می‌توانید از ساعت Wear OS 4 به دو مورد دلخواه Workplace دسترسی داشته باشید، به ایمیل‌ها در Gmail پاسخ سریع دهید و به رویدادها پاسخ دهید و وظایف را در تقویم به‌روزرسانی کنید.

توسعه دهندگان شخص ثالث نیز با واتس اپ همراه هستند و اولین برنامه ساعت خود را با رمزگذاری سرتاسر، پاسخ های صوتی و تماس های روی دستگاه ارائه می دهند. Spotify کاشی‌های جدیدی را برای دسترسی آسان‌تر به آهنگ‌ها و پادکست‌های مورد علاقه‌تان آورده است. Peloton در حال اضافه کردن یک کاشی رگه تمرینی به برنامه Wear OS 4 خود است. سامسونگ و گوگل همچنین بر روی یک فرمت واچ فیس جدید با یکدیگر همکاری کردند که فرآیند ایجاد واچ فیس را برای توسعه دهندگان تسهیل می کند و باعث می شود که چهره ساعت کمتر بر عمر باتری تاثیر بگذارد.

یکی دیگر از موارد اضافه شده به Wear OS 4 امکان پشتیبان گیری و بازیابی ساعت خود بدون تنظیم مجدد کارخانه است. گوگل اطلاعات رسمی را فاش نکرده است که چه ساعت هوشمندی با Wear OS 4 عرضه خواهد شد، اما ما انتظار داریم که نسل بعدی سری Galaxy Watch 6 سامسونگ در ردیف اول قرار گیرد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا