صوتی و تصویری

ایسر در CES 2024 یک مانیتور فوق عریض 57 اینچی را معرفی کرد

ایسر در نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس لیست بسیار طولانی از محصولات جدید خود را اعلام کرده که شامل یک مانیتور 57 اینچی با انحنای طراحی شده برای افزایش میدان دید شما و ایجاد احساس غوطه ورتر در محیط بازی می شود.

Predator Z57 وضوح UHD دوگانه (7680 در 2160 پیکسل)، نرخ تازه سازی 120 هرتز و نسبت تصویر 32:9 گسترده دارد.  این یک مانیتور MiniLED است که ایسر می گوید می تواند تا 1000 نیت روشنایی داشته باشد، رنگ های بسیار دقیق تولید کند و کنتراست نور و تاریکی را برای تصاویر واقعی و صحنه های تاریک با کیفیت تصویر عالی به حداکثر برساند.

اما بیایید کمی به آن مشخصات صفحه نمایش عظیم بازگردیم. در حالی که می‌توانید به خوبی از نمایشگر کامل برای یک هدف استفاده کنید، قابلیت تصویر به تصویر مدل به شما امکان می‌دهد آن را به دو نیم کرده و خروجی را از دو منبع مختلف نشان دهید. از آنجایی که دارای دو پورت HDMI 2.1 است که با کنسول هایی مانند پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس کار می کند، اگر می خواهید آن را امتحان کنید، می توانید دو بازی را همزمان اجرا کنید.

همچنین می‌توانید از قابلیت تصویر در تصویر آن برای نشان دادن خروجی جدا از خروجی اصلی در یک پنجره ورودی کوچک‌تر استفاده کنید. Predator Z57 از سه ماهه دوم سال در آمریکای شمالی و اروپا با قیمت‌های شروع به ترتیب از 2500 دلار و 2399 یورو در دسترس خواهد بود. اگر مانیتور منحنی می‌خواهید اما به آن همه فضای آن نیاز ندارید و فکر می‌کنید 2500 دلار کمی زیاد است، ایسر یک نمایشگر 34 اینچی 900 دلاری را نیز در این رویداد عرضه کرده است.

Predator X34 V3 یک مدل مانیتور 34 اینچی MiniLED با وضوح QHD 21:9 یا 3440 در 1440 پیکسل است. نرخ تازه‌سازی 180 هرتز دارد که به گفته شرکت می‌تواند تجربه‌های روانی بازی را با حداقل شبح‌سازی فراهم کند. این مدل نیز در سه ماهه دوم سال به فروش خواهد رسید. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که ایسر تلاش دیگری برای اجرای بازی‌های سه بعدی با Predator SpatialLabs View 27 انجام می‌دهد.

این جدیدترین ورودی به خط نمایشگر سه بعدی استریوسکوپی این برند است که نیازی به عینک ندارد، اگرچه همیشه می توانید به خروجی دو بعدی روی صفحه نمایش 4K آن تغییر دهید. این مدل در آمریکای شمالی از سه ماهه دوم با قیمت 1999 دلار و در اروپا در سه ماهه اول سال در دسترس خواهد بود.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا