موبایل و تبلت

اپل iOS 16.6 beta 1 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد

ما فقط یک ماه با WWDC23 فاصله داریم، جایی که اپل چشم انداز خود را از آینده به اشتراک می گذارد و احتمالاً محصولات جدیدی را معرفی می کند. اما مهم‌تر از آن، این شرکت برنامه‌های بعدی خود را برای نرم‌افزار به اشتراک گذاشته که امیدوارم با معرفی iOS 17، iPadOS 17، macOS 14 و موارد دیگر همراه باشد. با این حال، اپل iOS 16.6 beta 1 را برای کسانی که در برنامه توسعه دهندگان اپل ثبت نام کرده اند، منتشر کرده است.

در حال حاضر، هیچ یادداشتی ارائه نشده، به این معنی که ما تصویر روشنی از چیزهای جدید در این نسخه نداریم. در بیشتر موارد، نباید هیچ تغییر عمده‌ای ایجاد شود، زیرا اپل احتمالاً در حال پایان دادن به iOS 16 است و تمرکز خود را بیشتر به سمت نسخه بعدی iOS تغییر می‌دهد.

اپل اخیراً iOS 16.5 را برای عموم منتشر کرده که مهم‌ترین آن والپیپرهای جدید پراید برای سال 2023 است. این به‌روزرسانی همچنین تب های Following و Search  در اخبار اپل را در یک بخش ادغام کرد و در عین حال یک تب جدید Sports را نیز به نمایش گذاشت و باعث می‌شود تا با همه تیم‌های ورزشی مورد علاقه‌تان همگام باشید. اپل همچنین برخی از باگ‌ها را در این فرآیند برطرف کرد،

اکنون، برای دسترسی به این بتا جدید، باید بخشی از برنامه توسعه دهنده اپل باشید. قبلاً می‌توانستید با یک حساب مشترک دسترسی داشته باشید، اما از iOS 16.4 بتا 1، این دیگر امکان پذیر نیست. با تمام موارد گفته شده، اگر ثبت نام کرده اید، از صفحه اصلی خود به تنظیمات بروید. پس از ورود به تنظیمات، روی General ضربه بزنید. به بخش Software Update بروید. چند لحظه صبر کنید تا آپدیت ظاهر شود. پس از بارگیری می توانید بر روی دانلود و نصب ضربه بزنید. شما باید با شرایط خدمات موافقت کنید. پس از اتمام دانلود، نصب خواهد شد. برای تأیید اینکه iOS 16.6 beta 1 را اجرا می کنید، به Settings و General و سپس منوی About بروید.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا