سخت افزار

ایسوس کیبورد مارشمالو KW100 را معرفی کرد

ایسوس امروز از کیبورد بیسیم و جمع و جور جدید مارشمالو KW100 رونمایی کرد. کیبورد مارشمالو ایسوس در طرح‌های رنگی خیره‌کننده Oat Milk یا Green Tea Latte موجود است که در دریایی از کیبوردهای مشکی، بژ یا خاکستری خودنمایی می‌کند. علاوه بر این، موارد ضروری مانند کلیدهای Spacebar، Enter و Esc در سایه تیره‌تری برای دید بهتر قرار دارند. این رنگ‌های منحصربه‌فرد به کیبورد ایسوس مارشمالو ظاهری هوشمندانه و جوان می‌بخشد که کاملاً مکمل ماوس ایسوس مارشمالو MD100 و همچنین لپ‌تاپ‌ها، رایانه‌ و تبلت‌های مدرن است.

کلیدهای قیچی بهینه کیبورد ASUS Marshmallow به طور ماهرانه ای طراحی شده اند تا حس تایپ خوبی را فراهم کند و تضمین می کند که کاربران از انتقال یکپارچه و با کلیدهای 1.6 میلی متری برای تجربه ای پیشرفته لذت ببرند. ضربات کلید نیز بسیار بی صدا هستند و در مرز بی صدا هستند. در واقع، طراحی دقیق دارای یک لایه فوم است که نویز صفحه کلید را بیشتر کاهش می دهد و آن را به کمتر از 50 دسی بل در هر ضربه کلید می رساند.

این به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی روی کار در حال انجام تمرکز کنند. کیبورد مارشمالو همچنین دارای پایه‌های قابل تنظیم دو سطحی برای کج کردن صفحه‌کلید به موقعیت ایده‌آل تایپ است. اتصال بلوتوث 5.0 LE به صفحه‌کلید ASUS Marshmallow انعطاف‌پذیری می‌دهد تا به حداکثر سه دستگاه مانند لپ‌تاپ، رایانه و تبلت متصل شود و به طور یکپارچه بین آنها جابه‌جا شود. همراه با چیدمان لپ‌تاپ‌مانند، این کیبورد شامل دو کلید سوئیچ سیستم برای جابجایی آسان بین حالت‌های ویندوز، کروم اواس، مک اواس، iOS و iPadOS است که به کاربران امکان می‌دهد کارآمدتر کار کنند. ایسوس قیمت و زمان عرضه این کیبورد جدید را اعلام نکرده است.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا