نرم افزار و اینترنت

ادغام Microsoft 365 Co-Pilot AI با مرورگر اج

مکان‌های معدودی در اکوسیستم تجاری مایکروسافت وجود دارد که با قرارداد OpenAI در ژانویه دست نخورده باقی می‌مانند، با چت‌بات با پشتیبانی GPT-4 و قابلیت‌های تولیدی که به محصولات آفیس مانند ورد و اکسل، جستجوی بینگ و مستقیماً در مرورگر Edge ادغام می‌شوند. در جریان رویداد مایکروسافت بیلد 2023، مدیران شرکت تایید کردند که هوش مصنوعی 365 Copilot AI آن، همان هوش مصنوعی که به آفیس عرضه می‌شود، به صورت بومی در مرورگر Edge یکپارچه خواهد شد.

Microsoft 365 Copilot اساساً تمام داده‌های اطلاعات Graph شما را از تقویم، اسناد ورد، ایمیل‌ها و گزارش‌های چت شما می‌گیرد و با استفاده از دوغاب انفورماتیک در آموزش مجموعه‌ای از مدل‌های زبان بزرگ، برای ارائه کمک‌های مبتنی بر هوش مصنوعی شخصی‌سازی شده برای کسب‌وکار شما، آن‌ها را با هم خرد می‌کند.

لیندسی کوباسیک، مدیر محصول گروه Edge Enterprise در یک پست وبلاگ نوشت:

می‌توانید درخواست‌های زبان طبیعی مانند “Tell my team how we updated the product strategy today” تایپ کنید. “Microsoft 365 Copilot یک به‌روزرسانی وضعیت را بر اساس جلسات صبحگاهی، ایمیل‌ها و موضوعات چت ایجاد می‌کند.

با ادغام 365 Copilot در خود مرورگر، کاربران می‌توانند مستقیماً بیشتر زمینه را درخواست کنند. این شرکت همچنین از همان استاندارد پلاگین باز راه اندازی شده توسط OpenAI استفاده می کند و از قابلیت همکاری بین ChatGPT و محصولات 365 Copilot اطمینان می دهد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا