پس از افشاگری‌ها و تیزرهای منتشر شده از اوایل ماه جاری، موبوی سرانجام از آخرین ساعت هوشمند پیشرفته خود که دارای برخی مشخصات و ویژگی‌های قابل توجه است، به نام تیک واچ پرو 5 رونمایی کرد. جدیدترین پوشیدنی این شرکت دارای صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED به همراه طراحی جدید و منحصر به فرد دو لایه است. حتی شامل محافظت در برابر شیشه محافظ اثر انگشت Corning Gorilla Anti-Fingerprint Cover Glass نیز می شود.

این ساعت هوشمند جدید به تراشه کوالکام اسنپدراگون W5 پلاس نسل 1 مجهز شده که ارتقاهای عملکردی مختلفی را نسبت به مدل های قبلی خود به ارمغان می آورد. TicWatch 5 Pro جدید دارای طراحی ممتاز با فریم ساعت فلزی، آلومینیوم سری 7000 و نایلون با استحکام بالا با فایبرگلاس برای دوام بیشتر است. همچنین عمر باتری تا 80 ساعت را در حالت هوشمند ارائه می دهد و حتی می تواند تا 45 روز در حالت اساسی دوام بیاورد. علاوه بر این، TicWatch 5 Pro شارژ سریعی را ارائه می دهد که تنها با 30 دقیقه شارژ به 65 درصد ظرفیت باتری برسد.

همچنین طیف وسیعی از ویژگی های مرتبط با سلامتی را ارائه می دهد که شامل سنسور ضربان قلب، نقشه برداری اکسیژن خون SpO2، سنسور دمای پوست و موارد دیگر می شود. TicWatch 5 Pro همچنین یک تاج چرخان برای گزینه های بیشتر برای ناوبری به همراه دارد. سایر ویژگی های قابل توجه شامل مقاومت در برابر آب 5ATM، رتبه دوام نظامی MIL-STD-810H، بلندگو و میکروفون داخلی، باتری 628 میلی آمپر ساعتی، بلوتوث 5.2، 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. دستگاه جدید تنها در یک گزینه رنگی Obsidian موجود است. برای خرید با برچسب قیمت 349.99 دلار آمریکا در دسترس است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *