رپورتاژ آگهی

مراحل ساخت سرور کالاف دیوتی

کالاف دیوتی یکی از محبوب ترین بازی های تفنگی است که میلیون ها بازیکن را به خود جذب کرده است. این بازی از حالت های مختلفی برای بالا بردن هیجان بازی استفاده می کند از جمله: حالت های چند نفره، بتل رویال و غیره. برای اجرای این حالت ها، نیاز به سرور های قدرتمند و پایدار است که ارتباط بین بازیکنان را بر قرار کنند. ساخت سرور کالاف دیوتی یک فرآیند پیچیده و زمان بر است که نیاز به دانش و تجهیزات مناسب دارد. در این مقاله، قصد داریم مراحل ساخت سرور کالاف دیوتی را به صورت خلاصه و قابل فهم شرح دهیم.

بازی کالاف دیوتی موبایل

کالاف دیوتی چیست؟ کالاف دیوتی یا Call of Duty یک بازی اکشن است که توسط شرکت Activision منتشر شده است. بازی کالاف دیوتی در سال 2003 با نام Call of Duty منتشر شد. این بازی ها معمولا زمان های تاریخی مختلف مانند جنگ جهانی دوم، جنگ سرد، جنگ های مدرن و … را به نمایش می گذارند.

 کالاف دیوتی از حالت های مختلف بازی پشتیبانی می کند.

  • حالت داستان یا Campaign که بازیکنان را در نقش شخصیت های مختلف قرار می دهد.
  • حالت چند نفره یا Multiplayer که بازیکنان را به صورت آنلاین در تیم های مخالف قرار می دهد و به آن ها اجازه می دهد در نقشه های مختلف و با اهداف مختلف با یکدیگر رقابت کنند.
  • حالت زامبی یا Zombies که بازیکنان را در مقابل زامبی ها قرار می دهد و به آن ها اجازه می دهد با استفاده از سلاح ها و قابلیت های خاص خود، برای زنده ماندن تلاش کنند.
  • حالت بتل رویال یا Battle Royale که بازیکنان را در یک جزیره بزرگ قرار می دهد و به آن ها اجازه می دهد با استفاده از منابع و سلاح های کشف شده، دشمنان را از سر راه برداشته و پیروز شوند.

کالاف دیوتی یک بازی پر طرفدار و پر فروش است که جوایز و افتخارات زیادی دریافت کرده است. این بازی به علت گرافیک و صدا گذاری عالی خود معروف شده است. بازی کالاف دیوتی برای کامپیوتر، کنسول های بازی و دستگاه های همراه عرضه شده است. سی پی کالاف ارزان موبایل را می توانید از سایت ما خریداری نمایید.

کالاف دیوتی 4

کالاف دیوتی 4 جنگی مدرن و یک بازی ویدئویی شوتر اول شخص است که توسط استودیوی Infinity Ward توسعه یافته است و توسط شرکت Activision منتشر شده است. این بازی چهارمین نسخه از سری بازی های کالاف دیوتی است که در سال 2007 برای کامپیوتر، کنسول های بازی و دستگاه های همراه عرضه شد. کالاف دیوتی 4، از جنگ جهانی دوم که محور بازی های قبلی بود، فاصله گرفته و موضوع آن، جنگ مدرن است.

داستان بازی درباره یک تهدید تروریستی است که قصد دارد با استفاده از سلاح های هسته ای، جنگ جهانی سوم را رقم بزند. بازیکنان در نقش شخصیت های مختلف به عنوان نیرو های ویژه بریتانیا و آمریکا قرار می گیرند و باید در ماموریت های مختلف و در کشور های گوناگون مانند روسیه، خاورمیانه و آسیای مرکزی، با دشمنان روبرو شوند.

کالاف دیوتی 4 یا همان جنگ مدرن، علاوه بر حالت تک نفره، حالت چند نفره را نیز پشتیبانی می کند. در این حالت، بازیکنان می توانند در تیم های مختلفی حضور داشته باشند و در نقشه ها و وضعیت های مختلف با یکدیگر مبارزه کنند. این بخش شامل سلاح ها، لباس ها، پرک ها و قابلیت های مخصوص به خود است که بازیکنان می توانند با پیشرفت در بازی آن ها را باز کنند.

5 مرحله مهم برای ساخت سرور کالاف دیوتی 4

مراحلی که باید برای ساخت سرور کالاف دیوتی 4 طی کنید طبق موارد زیر می باشد.

اینترنتی با پهنای باند مناسب تهیه کنید

اول از همه باید یک ADSL با پهنای باندی خوب داشته باشید. زیرا اگر اینترنت شما ضعیف باشد، بازی با کیفیتی نخواهید داشت. ولی وقتی اینترنت شما پر سرعت باشد؛ بازی نیز سرعت و جذابیت بیش تری خواهد داشت. برای این که بتوانید در بازی کالاف دیوتی 4 به صورت 4 نفره بازی کنید، باید سرعت اینترنت شما 128 کیلوبایت در ثانیه باشد. ولی اگر بازیکنان بیش تر از 4 نفر هستند، باید اینترنت شما 256 کیلو بایت بر ثانیه سرعت داشته باشد تا بتوانید بدون مشکل قطعی، بازی کنید.

فایل بازی را دانلود و نصب کنید

شما باید فایل iw3mp_17 را از گوگل دانلود کرده و نصب کنید. این فایل به صورت فشرده است که باید آن را از حالت فشرده در بیاورید و اسم آن را عوض کنید. با راست کلیک کردن بر روی آن، می توانید به راحتی نام آن را تغییر دهید. در بخش نام فایل، می توانید هر چیزی قرار دهید. سپس فایل را در محلی که بازی را نصب کرده بودید، نصب کنید. با وجود این فایل، رمز شما ذخیره می شود و دیگر لازم نیست برای هر بار ورود به سرور، رمز خود را وارد کنید.

فایل نصب شده را اجرا کنید

اکنون باید فایل نصب شده را اجرا کنید. سپس بر روی start new server بزنید. اکنون می توانید مود بازی کالاف دیوتی 4 را به دلخواه انتخاب کنید. در بخش server name اسمی برای سرورتان انتخاب کنید. اکنون به بخش dedicated بروید. دو گزینه مشاهده می کنید؛ گزینه اولی اینترنت است. این گزینه برای بازیکنانی است که می خواهند به صورت آنلاین بازی کنند. گزینه دوم LAN است؛ با این گزینه می توانید شبکه ای بازی کنید.

تنظیمات بازی

در بخش پایین console باید password_rcom  و پسورد خود را با رعایت فاصله، وارد کنید. اکنون وارد قسمت Maximum Player شوید. در این بخش می توانید شمار یوزر هایی که از سرور تان استفاده می کنند را مشخص کنید. در بخش Minimum Ping نیز امکان مشخص کردن تعداد پینگ هایی که وارد کالاف دیوتی می شوند را دارید.

بخش Voice chat را می توانید بر اساس نیاز فعال یا غیر فعال نمایید. Auto balace team  برای تنظیم خودکار تعداد اعضای تیم ها است. Auto voting برای دادن دسترسی به یوزر ها به منظور تغییر نقشه است. گزینه Punkbuster به شما این امکان را می دهد که افرادی که از کد استفاده می کنند را بیرون بیاندازید.

برنامه rcon tool را دانلود کنید

بعد از نصب این برنامه، در بخش آی پی cmd را در قیمت run تایپ کنید. در قسمت پورت 28960 را تایپ کنید. در قسمت  raccon باید پسورد تان را وارد نمایید. بر روی نهایی شدن تنظیمات کلیک کنید و اطلاعات را مجدد تایپ کنید و سپس گزینه سبز را بزنید. اکنون می توانید بازی را شروع کنید.

تهیه سی پی کالاف

با خرید سی پی کالاف موبایل از سایت ویکتورشاپ، از بازی خود لذت ببرید. با خرید از سایت ما، می توانید پرک های جذاب بازی کالاف را بخرید و از توانایی های مختلف آن ها استفاده کنید. برای اطلاع از قیمت سی پی کالاف دیوتی و قیمت جم فری فایر به سایت اینترنتی ما مراجعه نمایید.

سلب مسئولیت: ایستگاه آی تی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی بوده و سایت مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا