نرم افزار و اینترنت

قابلیت اشتراک گذاری صفحه در واتس اپ بزودی منتشر می شود

جدیدترین بروزرسانی واتس‌اپ، صفحه‌ای را از پلتفرم‌های تماس ویدیویی کار محور مانند زوم و مایکروسافت تیمز خارج می‌کند. به گزارش WABetaInfo، برنامه پیام‌رسان در حال راه‌اندازی یک ویژگی اشتراک‌گذاری صفحه است که محتوای صفحه شما را با هر کسی که در طرف دیگر تماس ویدیویی است ضبط و نمایش می‌دهد.

نماد یک تلفن همراه با یک فلش به سمت بیرون نشان‌دهنده این ویژگی است و در کنار ابزارهای قدیمی مانند تعویض دوربین، قطع کردن و غیرفعال کردن ویدیو که در پایین تماس‌های واتس‌اپ ظاهر می‌شوند قرار دارد. پس از کلیک بر روی دکمه جدید، پیامی ظاهر می‌شود که از شما می‌پرسد آیا می‌خواهید “ضبط کردن یا ارسال محتوا با واتس اپ را شروع کنید؟”

در کنار یک سلب مسئولیت مبنی بر اینکه شرکت به گذرواژه‌ها، عکس‌ها یا جزئیات پرداختی که نمایش می‌دهید دسترسی خواهد داشت. اگر با آن موافق هستید، تنها چیزی که باقی می ماند این است که روی “Start now” کلیک کنید. سپس می‌توانید در هر زمانی در طول تماس، اشتراک‌گذاری صفحه خود را متوقف کنید. اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش در حال حاضر فقط برای آزمایش‌کنندگان بتا اندروید در دسترس است، اما باید در هفته‌های آینده برای کاربران بیشتری عرضه شود.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا