موبایل و تبلت

موتو جی استایل (2023) با تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 معرفی شد

موتورولا نسل سوم Moto G Stylus 5G خود را معرفی کرد و این یکی از اولین دستگاه هایی است که با چیپست اسنپدراگون 6 نسل 1 کوالکام ارائه می شود. این دستگاه دارای قلم استایلوس است که در کنار درگاه شارژ قرار دارد، اگرچه هیچ یک از ترفندهای بلوتوث فانتزی یا حساسیت فشار موجود در قلم S Pen گلکسی اس 23 اولترا را ارائه نمی دهد.

موتو جی استایل 5G (2023) دارای یک صفحه نمایش 6.6 اینچی LCD IPS با وضوح +FHD و نرخ تازه سازی 120 هرتز است و یک سوراخ پانچ کوچک برای دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی وجود دارد. این گوشی امسال یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (f/1.88، پیکسل‌های اصلی 1.0 میکرومتر) در کنار یک ماژول فوق عریض 8 مگاپیکسلی دارد که به عنوان یک دوربین ماکرو جایگزین نیاز به دوربین اختصاصی می‌شود.

بخش نرم افزار دارای اندروید 13 با رابط MyUX موتورولا است. موتورولا یک به‌روزرسانی بزرگ اندروید و تا سه سال به‌روزرسانی امنیتی را وعده داده است. این دستگاه همچنین دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 20 واتی است. از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به بلندگوهای استریو، جک هدفون و اسلات کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره سازی اشاره کرد. Moto G Stylus 5G (2023) در رنگ‌های مشکی کیهانی و شامپاین رز عرضه می‌شود و قیمت تریم 6/256 گیگابایتی 399 دلار تعیین شده است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا