صوتی و تصویری

عرضه نمایشگر لمسی بی سیم قابل حمل ال جی StanbyME Go

ال جی نمایشگر بی سیم بزرگ جدیدی را با پنل لمسی عرضه کرده است. گفته می شود که این یک محصول قابل حمل است و به عنوان جانشین مدل با پایه ای که در نمایشگاه CES سال گذشته معرفی شد، وارد بازار می شود. جدیدترین نمایشگر بی سیم LG StanbyME Go نام دارد.

LG StanbyME Go یک صفحه نمایش بی سیم قابل حمل بوده که. دارای صفحه نمایش 27 اینچی با پشتیبانی از قابلیت لمسی است. این دستگاه قابلیت کج شدن و چرخش تا 90 درجه را دارد و از تنظیم ارتفاع تا 18 سانتی متر پشتیبانی می کند. کاربران می توانند صفحه نمایش را به صورت افقی یا عمودی بچرخانند و همچنین از آن در حالت جدول استفاده کنند. حالت جدول دارای بازی‌های تخته‌ای سفارشی شده و پوسته‌های تم است که می‌توان از آن‌ها در زمانی که صفحه نمایش صاف است استفاده کرد.

صفحه نمایش بی سیم ال جی StanbyME Go به بلندگوهای 20 واتی با پشتیبانی از Dolby Vision و Dolby Atmos مجهز شده است. همچنین دارای تشخیص صدا برای انجام کارهای مختلف با دادن دستورات صوتی است. صفحه نمایش بی سیم با سیستم عامل webOS با پشتیبانی از AirPlay و انعکاس صفحه اجرا می شود.

LG StanbyME Go با یک کیف حمل عرضه می شود که صفحه نمایش بی سیم در آن قرار می گیرد. در بالای کیف یک دسته برای حمل آن در همه جا تعبیه شده است. لوازم جانبی مانند کنترل از راه دور و کابل های برق را نیز می توان در کیس نگهداری کرد. گفته می شود که نمایشگر بی سیم 11 نوع آزمایش درجه نظامی را برای دوام گذرانده است. دارای یک باتری داخلی است که امکان استفاده از آن را تا 3 ساعت بدون اتصال برق فراهم می کند. LG StanbyME Go با قیمت 884 دلار عرضه می شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا