موبایل و تبلت

ریلمی C53 با نمایشگر 90 هرتزی عرضه شد

گوشی هوشمند Realme C53 به تازگی در وب سایت رسمی این شرکت رونمایی شده و فهرستی جامع از مشخصات و ویژگی های آن ارائه شده است. ریلمی C53 دارای صفحه نمایش 6.74 اینچی IPS LCD با وضوح اچ دی پلاس، نرخ تازه سازی 90 هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی 180 هرتز و حداکثر روشنایی 560 نیت است.

این صفحه نمایش دارای ناچ قطره ای و نسبت صفحه به بدنه 90.3 درصد است. از نظر طراحی، این دستگاه تنها 7.49 میلیمتر ضخامت داشته و در دو رنگ طلایی و مشکی عرضه می شود. در زیر کاپوت، ریلمی C53 از تراشه هشت هسته ای Unisoc T612 با فرکانس حداکثر 1.82 گیگاهرتز به همراه پردازنده گرافیکی Mali-G57 استفاده می کند. این دستگاه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می دهد که می تواند تا 2 ترابایت قابل توجه از طریق کارت microSD افزایش یابد و فضای کافی برای ذخیره برنامه ها، فایل ها و رسانه ها فراهم کند.

ماژول دوربین پشتی ریلمی C53 از پیکربندی سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و لنز پرتره 2 مگاپیکسلی تشکیل شده که به کاربران امکان می دهد عکس های خوب با عمق و جزئیات ثبت کنند. در جلو، یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی وجود دارد که عکس‌های سلفی با کیفیت بالا را ارائه می‌کند. ریلمی C53 بر روی نسخه Realme UI T مبتنی بر اندروید 13 اجرا می‌شود و رابط کاربر پسند و طیف وسیعی از ویژگی‌های هیجان‌انگیز را ارائه می‌دهد. این دستگاه به یک باتری قابل توجه 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز است که استفاده تمام روز را با یک بار شارژ تضمین می کند. همچنین از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند.

از دیگر ویژگی‌های ریلمی C53 می‌توان به جک 3.5 میلی‌متری هدفون برای اتصال صدا، رابط USB Type-C برای انتقال سریع داده‌ها و اسکنر اثر انگشت در کناره برای باز کردن قفل راحت و ایمن اشاره کرد. ریلمی C53 در حال حاضر برای خرید با قیمت پایه 130 دلار در دسترس است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا