نرم افزار و اینترنت

BeReal در حال آزمایش یک ویژگی به نام RealChat است

BeReal اپلیکیشن آیفون سال 2022 اپل بود، اما سروصدای اپلیکیشن رسانه‌های اجتماعی (که شما را مجبور می‌کند روزانه عکس‌های سلفی ارسال کنید) اخیراً خاموش شده است. به گزارش تک کرانچ، اکنون، این شرکت فرانسوی پیام‌رسان خصوصی قابلیت “RealChat” را معرفی کرده است که به آن امکان می‌دهد از ویژگی‌هایی که در اکثر برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی بزرگ یافت می‌شود، به رخ بکشد.

به گفته شرکت، این تابع یکی از پرتقاضاترین هاست و فقط در صورتی می توانید به کاربر دیگری پیام دهید که در پلتفرم با او دوست باشید. برای اینکه یک پیام حذف شود، هر دو طرف باید این کار را انجام دهند و حذف پیام شما باعث حذف آن از برنامه دوستان نمی شود. گزارش شده که سیستم چت دارای ویژگی های مسدود کردن و گزارش است.

BeReal رویکرد جالب و تا حدودی آشفته ای در رسانه های اجتماعی دارد. هر روز در زمان متفاوتی اعلان‌ها را ارسال می‌کند و از شما می‌خواهد به سرعت عکس‌های گرفته شده با دوربین‌های جلو و عقب گوشی خود را به‌طور همزمان به اشتراک بگذارید. شما یک پنجره دو دقیقه ای برای انجام این کار دارید، که شما را مجبور می کند لحظات خود به خودی را بدون صرف زمان اضافی برای اطمینان از بی نقص بودن عکس ها به اشتراک بگذارید. هنگامی که شما دیر می کنید یا یک پست را اصلاح می کنید به دوستان اطلاع داده می شود.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا