آمازون در یک پست وبلاگی اعلام کرد که این شرکت اکنون به کاربران iOS اجازه می دهد کفش ها را به صورت مجازی امتحان کنند. مشتریان آمازون در آمریکا و کانادا می توانند کفش های برندهای مختلف از جمله نیو بالانس، آدیداس، ریباک و غیره را امتحان کنند.

در این آزمایش مجازی، مشتریان می توانند به سادگی دوربین خود را به سمت پای خود بگیرند و در انواع کفش ها حرکت کنند تا ببینند از زوایای مختلف چگونه به نظر می رسند. اما، این ابزار را نمی توان برای تعیین اندازه کفش استفاده کرد. در حالی که ویژگی جدید در حال حاضر برای مشتریان iOS با آیفون 7 یا جدیدتر در دسترس است، آمازون تأیید کرد که به زودی برای مشتریان اندروید نیز عرضه می شود.

در سال 2017، آمازون یک ویژگی واقعیت افزوده درون برنامه‌ای را راه‌اندازی کرد که به مشتریان اجازه می‌داد پیش‌نمایش ظاهر یک مبلمان در فضای خود را مشاهده کنند. سایر موارد با ویژگی های آزمایشی در برنامه آمازون شامل تعدادی عینک و تیشرت های سفارشی ساخته شده برای شما است. مشتریان در ایالات متحده و کانادا می توانند کد QR را در وب سایت آمازون اسکن کنند تا امتحان مجازی کفش را امتحان کنند یا عبارت Virtual Try On را در برنامه Amazon iOS جستجو کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *