نرم افزار و اینترنت

5 افزونه برتر فایرفاکس برای دانلود ویدیوها

دانلود ویدیوها به صورت آنلاین می تواند چالش برانگیز باشد زیرا اکثر سیستم عامل ها فقط گزینه های پخش را ارائه می دهند. در نتیجه، ممکن است به افزونه‌ای نیاز داشته باشید که به شما امکان دهد ویدیوها را در قالب‌های مختلف دانلود کنید و از بسیاری از وب‌سایت‌ها پشتیبانی کند. خوشبختانه، فایرفاکس یک مرورگر کاربرپسند با افزونه های مختلف است که به شما کمک می کند روند دانلود خود را در وب سایت های مختلف ساده کنید. ما در این مقاله به 5 مورد از این افزونه ها را اشاره خواهیم کرد.

1. Video Downloader Professional

در بالای این لیست Video Downloader Professional قرار دارد که برای دانلود ویدیوها از وب سایت های پشتیبانی شده عالی است. این افزونه از 4000 ویدیو از Vimeo و یوتیوب، در میان دیگر پلتفرم های پخش ویدیوی محبوب پشتیبانی می کند. علاوه بر این، با Video Downloader Professional، می‌توانید ویدیوهای مورد علاقه خود را به فهرست ویدیوهای شخصی اضافه کنید تا بعداً پخش یا دانلود کنید.

این ابزار همچنین به شما امکان می دهد فیلم ها را با وضوح دلخواه پخش کنید، به خصوص با Vimeo و یوتبوب. برای ساده‌سازی فرآیند دانلود، افزونه ویدیوهایی را توصیه می‌کند که می‌توانید مستقیماً از طریق آن دانلود کنید. با این حال، Video Downloader Professional از دانلود ویدیوهای محافظت شده (پروتکل RTMP) پشتیبانی نمی کند و ممکن است مجبور شوید برای دریافت ویدیوهای مورد نظر خود را به Video Downloader Ultimate ارتقا دهید.

2. Easy YouTube Video Downloader Express

همانطور که از نام آن پیداست، این افزونه دانلود رایگان هر ویدیویی را در یوتیوب برای شما آسان می کند. با یک دکمه دانلود ساده، Easy YouTube Video Downloader Express فرآیند دانلود یکپارچه را انجام می دهد. علاوه بر این، می‌توانید ویدیوها را در قالب‌های مختلف از جمله 3GP، FLV، MP4 و MP3 از YouTube دانلود کنید.

پس از به‌روزرسانی‌های اخیر، این ابزار اکنون از دانلود همزمان ویدیو پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، زیرساخت این افزونه امکان دانلود سریع و کاهش خطر دانلودهای ناموفق را فراهم می کند. از آنجایی که یوتیوب دانلود ویدیوهای 1080p را برای نرم افزارهای شخص ثالث دشوارتر می کند، این افزونه یک سرور اختصاصی فراهم می کند که این بارگیری ها را تسهیل می کند. با این حال، تنها زمانی می‌توانید به این ویژگی دسترسی داشته باشید که به اشتراک پولی ارتقا دهید.

یکی دیگر از اشکالات این ابزار این است که به شدت برای ویدیوهای یویتوب کار می کند. به این ترتیب، اگر می‌خواهید از پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری رسانه دیگر مانند Vimeo، DailyMotion و اینستاگرام ویدیو دریافت کنید، ممکن است مجبور شوید از افزونه دیگری استفاده کنید.

3. Video DownloadHelper

Video DownloadHelper ویدیوها را در هر وب سایتی شناسایی می کند و به شما امکان می دهد فایل های ویدیویی و صوتی را در فرمت های مختلف دانلود کنید. در نتیجه، یک افزونه عالی برای دانلود ویدیو، صدا و تصاویر و در عین حال تبدیل فایل است. علاوه بر این، این افزونه از فرمت های استریمینگ مختلف از جمله HTTP، DASH و HLS پشتیبانی می کند.

یکی دیگر از ویژگی های برجسته Video DownloadHelper دامنه پشتیبانی آن از سایت های اشتراک گذاری رسانه است. این افزونه با سایت‌های محبوب از جمله Vimeo، DailyMotion، Periscope، Facebook، Twitch، Liveleak، Metacafe، Vine، Bloomberg، UStream، Fox، RAI، France 2-3 و Break و غیره سازگار است.

4. Easy Video Downloader

Easy Video Downloader افزونه دیگری است که دانلود از برخی از وب سایت های مورد علاقه شما را تسهیل می بخشد. این افزونه تمام رسانه هایی را که با کلیک بر روی نماد افزونه در گوشه سمت راست بالای نوار ابزار شناسایی شده، مشخص می کند. علاوه بر این، این ابزار به شما این امکان را می دهد که مکان مورد نظر خود را برای دانلود انتخاب کرده تا مدیریت فایل را آسان تر کنید. همچنین می‌توانید دانلودکننده داخلی را متوقف کنید و وظایف دانلود را به یک مدیر دانلود شخص ثالث ارسال کنید یا لینک های دانلود را در کلیپ بورد کپی کنید.

5. Ant Video Downloader

Ant Video Downloader یک ابزار کاربرپسند است که به شما امکان می دهد ویدیوها را از اکثر وب سایت های اشتراک گذاری ویدیو مانند یوتیوب، گوگل ویدیو، Dailymotion و Vimeo دانلود کنید. از یک فرآیند سه مرحله‌ای ساده برای تسهیل دانلود شما استفاده می‌کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که افزونه را نصب کنید، به وب سایت مورد نظر خود بروید، سپس روی دکمه دانلود کلیک کنید. مانند اکثر ابزارهای موجود در این لیست، Ant Video Downloader به شما امکان می دهد کیفیت صوتی و تصویری مورد نظر خود را برای دانلود انتخاب کنید.

منبع
makeuseof
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا