دوربین های دیجیتال

فوجی فیلم از دوربین Instax SQ40 معرفی کرد

خط دوربین های فوری فوجی فیلم با عرضه Instax SQ40 دوباره رشد کرد. مدل جدید نشانه‌های یکپارچه سازی با سیستم عامل را از Mini 40 وام گرفته است، در حالی که فیلم‌های مربعی با فرمت بزرگتر مانند مدل‌های قبلی SQ ثبت می‌کند.

برخلاف مدل‌های براق پلاستیکی مربع شکل گذشته، SQ40 در چرم مشکی مصنوعی با ظاهری نقره‌ای پیچیده شده است. ابعاد آن 5.25 اینچ عرض، 4.5 اینچ ارتفاع و 2.25 اینچ ضخامت است، بنابراین به طور قابل توجهی بزرگتر از Mini 40 و سایر دوربین های مستطیلی است. برای حمل آسان، دارای بند شانه ای با حلقه های آزادسازی سریع است.

لنز قابل جمع شدن است و دارای سه حالت بوده که با حالت “خاموش” کاملا جمع شده شروع می شود که دوربین را نسبتاً صاف می کند و درپوش محافظ را می بندد. در موقعیت “روشن”، امتداد می یابد و درپوش لنز باز می شود و میدان دیدی معادل 65.75 میلی متر (احتمالاً معادل 35 میلی متر) برای عکاسی نزدیک تر از 19.7 اینچ ایجاد می کند. در نهایت، یک حالت “ماکرو” برای سلفی‌ها وجود دارد که به شما امکان می‌دهد بین 11.8 تا 19.7 اینچ عکاسی کنید، با یک آینه کوچک در جلو تا بتوانید خود و دوستان خود را ببینید.

نوردهی خودکار دارد و در قاب Instax Square به یک منطقه تصویر 2.4 در 2.4 اینچی در اندازه فیلم 3.4 در 2.8 اینچ عکس می‌گیرد. برخلاف برخی از مدل‌های Instax، به نظر نمی‌رسد روی فرمت دیجیتال ذخیره‌سازی شود، بنابراین به همان اندازه آنالوگ دوربین‌های مدرن است. قیمت SQ40 حدود 150 دلار است و انتظار می‌رود تا پایان ژوئن 2023 برای خرید در دسترس قرار گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا