نرم افزار و اینترنت

اکنون بدون سوئیچ برنامه ها، کارهایتان را در گوگل کروم iOS خود انجام دهید

دیگر لازم نیست فقط برای انجام برخی از کارهای رایج روی کروم در آیفون خود بین اپلیکیشن ها پرش کنید. گوگل کروم را برای iOS با گزینه‌ای برای مشاهده آدرس‌های مپس، ایجاد رویدادهای تقویم و ترجمه متن خاص بدون جابجایی به برنامه مربوطه به‌روزرسانی می‌کند. می توانید مکان یک رستوران را پیدا کنید، به خود یادآوری کنید که از آن رستوران دیدن کنید و منو را از یک مکان رمزگشایی کنید.

ارتقاء آینده همچنین گوگل لنز را به طور قابل توجهی مفیدتر خواهد کرد. شما می‌توانید با دوربین خود جستجو کنید، چه عکس‌های جدید بگیرید یا از رول دوربین خود بکشید. همانند اندروید، اگر گل یا ژاکتی را که باید داشته باشید و بخواهید آن را در محل شناسایی کنید، ممکن است مفید باشد. این قابلیت در “ماه های آینده” در دسترس خواهد بود.

برای عملکردهای پیشرفته‌تر، مانند مسیرهای رانندگی در Maps یا مدیریت بقیه برنامه سفر، همچنان باید از برنامه‌های اختصاصی گوگل استفاده کنید. با این حال، افزودنی‌ها باید کروم را بیشتر به یک اپلیکیشن همه کاره تبدیل کنند که در مقابل اجرای چند برنامه به طور همزمان، در زمان (و عمر باتری) صرفه‌جویی می‌کند. این به نوبه خود ممکن است کروم را جذاب تر از سافاری به عنوان مرورگر پیش فرض آیفون شما کند. این گسترش بلافاصله پس از معرفی Chrome Actions یا میانبرهای مبتنی بر متن توسط گوگل برای کارهای محبوب مرورگر مانند پاک کردن داده‌های مرور و بررسی تنظیمات انجام می‌شود.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا