نرم افزار و اینترنت

گوگل کروم با ویژگی ایجاد تم با هوش مصنوعی تجربه کاربر را بهبود می بخشد

به دنبال رقابت ChatGPT، گوگل از ادغام هوش مصنوعی در محصولات و خدمات خود کوتاه نمی آید. در یک توسعه هیجان انگیز، درست پس از راه اندازی رقیب ChatGPT 4، یعنی Gemini، گوگل قرار است ویژگی جدیدی را برای گوگل کروم معرفی کند که به کاربران اجازه می دهد با استفاده از هوش مصنوعی (AI) مولد تم های مرورگر شخصی سازی شده ایجاد کنند.

این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد موضوعات تم، مانند مناظر، غذا یا چیز دیگری را انتخاب کنند و سپس کاربر باید تم را با گزینه‌های استایل، حالت و رنگ تنظیم کند. این یک گام مهم در سفارشی سازی مرورگر است و وعده می دهد که تجربه مرور را به ارتفاعات جدیدی ارتقا دهد. این تغییرات توسط گوگل کروم نشان دهنده نقش رو به رشد هوش مصنوعی در زندگی دیجیتال است.

گوگل کروم با استفاده از قدرت هوش مصنوعی مولد، نه تنها تجربه کاربر را بهبود می بخشد، بلکه پتانسیل هوش مصنوعی را در ایجاد زیبایی شناسی دیجیتال منحصر به فرد و شخصی به نمایش می گذارد. در حال حاضر، ما نمی توانیم از این ویژگی استفاده کنیم، زیرا بخشی از Canary Build است. این ویژگی در حال حاضر در ساخت Canary موجود است و قبل از عرضه برای نسخه پایدار به نسخه بتا منتقل می شود.

در واقع، ممکن است چند ماه طول بکشد تا عموم مردم بتوانند این ویژگی نوآورانه را تجربه کنند. یکی دیگر از این ویژگی ها، “Help Me Write” در دست ساخت است و به زودی بخشی از ساخت پایدار گوگل کروم خواهد بود. گوگل همچنان ویژگی‌های جدید و رفع چندین باگ را برای کروم ارائه می‌کند. اخیراً این مرورگر قابلیت مشاهده میزان مصرف حافظه برای هر تب را دریافت کرده است.

WebGPU جدید در کروم عملکرد، امنیت و هوش مصنوعی کروم را بهبود می بخشد. برای نسخه اندروید، رفع مشکل اسکرول بزرگ در راه است و کاربران اندروید 14 می توانند از تجربه جدید لذت ببرند. چندین تغییر دیگر بخشی از به‌روزرسانی‌های معمولی مرورگر Google Chrome هستند که می‌توانید در اینجا با جزئیات به آنها نگاه کنید.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا