کنسول و بازی

اسکوئر انیکس از Star Ocean: The Second Story R رونمایی کرد

اسکوئر انیکس از عنوان جدید سری بازی های محبوب Star Ocean به نام Star Ocean: The Second Story R رونمایی کرد. این RPG دوست داشتنی که به طور گسترده یکی از جواهرات تاج این سری محسوب می شود، قرار است در تاریخ 2 نوامبر 2023 برای نینتندو سوئیچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوتر (استیم) عرضه شود.

این عنوان دارای یک سبک بصری 2.5 بعدی خیره کننده، یک سیستم جنگی اصلاح شده و بهبودهای فراوان در کیفیت اجرا است، در حالی که همه چیزهایی را که آن ماجراجویی اصلی را بسیار محبوب کرده، حفظ می کند. دومین بازی از سری بازی‌های فضایی RPG، که در ابتدا برای OG PlayStation در سال 1998 در ژاپن، 1999 در آمریکا و 2000 در اروپا منتشر شد، داستانی حماسی از عشق و شجاعت که در وسعت جهان اتفاق می‌افتد، بسیاری از عناصر مترادف با سری STAR OCEAN را به نمایش می‌گذارد که شامل سیستم قهرمان دوگانه، نبردهای سریع، سیستم‌های مهارتی عمیق، اقدامات خصوصی، و پایان های متعدد است.

داستان بر Claude C. Kenny متمرکز است – افسر جوانی در فدراسیون Pangalactic. به دستور پدرش و افسر فرمانده رونیکس، او مأموریتی را برای بررسی یک گنبد مرموز در سیاره میلوکینیا آغاز می کند. او به امید نشان دادن شجاعت خود، گنبد را لمس می کند، اما در یک نور کورکننده ناپدید می شود. بعداً، کلود در احاطه یک جنگل سرسبز از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که او را به جایی دورتر منتقل کرده اند. کلود که سعی می‌کند با پدرش در تماس باشد، منطقه اطرافش را جاسوسی می‌کند، تنها زمانی که می‌خواهد به یک زن جوان – رنا لنفورد – حمله کند، یک هیولا را کشف می‌کند. کلود با عجله وارد جدال می شود و با Phase Gun که پدرش به او داده بود شلیک می کند.

رنا با دیدن کلود که او را با این سلاح درخشان و قدرتمند نجات می دهد، او را با شخصیتی از اسطوره های سرزمین خود اشتباه می گیرد – قهرمانی که شمشیر نور را به دوش می کشد. رنا کلود را به دهکده‌اش آرلیا می‌برد، به این امید که او بتواند تمام کشورش را نجات دهد و هر دو قهرمان را وارد ماجرایی می‌کند که هم آنها و هم کهکشان را تغییر می‌دهد.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا