نرم افزار و اینترنت

دو ویژگی جدید مایکروسافت تیمز در دسترس همه کاربران قرار گرفت

تیم Microsoft 365 Insider در چند ماه گذشته در حال آزمایش تعدادی از ویژگی‌های جدید برای سرویس جلسات آنلاین Microsoft Teams خود بوده است. امروز، دو مورد از آن ویژگی ها اکنون به طور کلی برای همه کاربران تیم در دسترس است.

همانطور که در وبلاگ رسمی مایکروسافت تیمز فاش شد، یکی از دو ویژگی جدید، امکان سفارشی کردن زیرنویس ها در جلسات است. در ماه می به نسخه پیش نمایش عمومی Teams اضافه شد. در آن زمان مایکروسافت بیان کرد: ما یک صفحه تنظیمات Captions جدید معرفی کرده‌ایم که به شما امکان می‌دهد رنگ و اندازه فونت را سفارشی کنید، تعداد خطوط نمایش داده شده را افزایش دهید و موقعیت زیرنویس‌ها را در پنجره جلسات تغییر دهید. ما همچنین قابلیت پیمایش در جدیدترین شرح‌ها را اضافه کرده‌ایم.

ویژگی جدید دیگر که در ماه آوریل به نسخه پیش‌نمایش عمومی Teams اضافه شد، یک ضامن جدید برای کنترل استفاده از ناسزاگویی در جلسات اضافه می‌کند. مایکروسافت تیمز قبلاً تعدادی ویژگی جدید دیگر را در نسخه پیش نمایش عمومی خود ارائه کرده که در آینده نزدیک برای همه کاربران عرضه خواهد شد. آنها شامل یک برنامه پرداخت جدید هستند که به مشاغل اجازه می دهد مستقیماً در جلسات تیم از مشتریان پول بگیرند. همچنین روش جدیدی را آزمایش می‌کند که به اعضای تیم در جلسات اجازه می‌دهد در طول یک جلسه روی نوشتن یادداشت‌ها و سایر محتواها با هم کار کنند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا