کنسول و بازی

یوبی سافت لانچر Connect بر روی کامپیوتر را بازطراحی کرد

لانچرهای بازی در رایانه برای ناشران امروزه یک امر رایج است. خوشبختانه، این یک اپلیکیشن جدید نیست، بلکه به‌روزرسانی جدیدی برای یک اپلیکیشن قدیمی است. یوبی‌سافت امروز فاش کرد که در حال انجام یک بازنگری کامل در لانچر Ubisoft Connect است و برخی از کاربران می‌توانند آن را امتحان کنند.

یوبی سافت که این برنامه را به عنوان “تکامل بعدی” توصیف کرده، می گوید که این اپلیکیشن از ابتدا بر اساس بازخورد کاربران، با تمرکز بر دسترسی آسان تر به بازی ها و معرفی ویژگی های جدید بازسازی شده است. مانند سایر لانچرها، Connect اکنون دارای نوار کناری همیشه روشن است. این مورد دسترسی به کتابخانه بازی بازیکن، فروشگاه یوبی‌سافت، بازی‌های سرویس اشتراک Ubisoft+، دوستان و مدیر دانلود را فراهم می کند.

به لطف یک بک‌اند جدید، علاوه بر اینکه سریع‌تر و یکپارچه‌تر است، به‌روزرسانی‌های رابط کاربری را می‌توان به سرعت طبق گفته یوبی سافت انجام داد. Ubisoft Connect جدید در حال حاضر در نسخه بتا بوده و برای برخی از کاربران عرضه شده است. کسانی که برای آزمایش آن انتخاب شده‌اند، یک کلید در نوار پیمایش ظاهر می‌شود که دسترسی آسان برای جابجایی بین نسخه‌های قدیمی و جدید را ارائه می‌دهد.

در طول نسخه بتا، یوبی سافت انتظار دارد “به‌روزرسانی‌های بازی در دسترس، پخش آسان‌تر، توصیه‌های شخصی‌شده” و نوار اجتماعی را به عنوان بخشی از به‌روزرسانی‌های ویژگی‌های جدید اضافه کند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا