شیائومی ساعاتی طی برگزاری رویدادی در چین، جدیدترین گجت های پوشیدنی خود را معرفی کرده که شامل مچ بند Mi Smart Band 5 و هدفون بیسیم Mi TWS Earphones Basic می شود. امروز این شرکت از عرضه جهانی جدیدترین محصولات در هر دو دسته خبر داد.

مچ بند Mi Smart Band 5

شیائومی نام Smart به مجموعه محصولات سری Band اضافه کرد، ولی هنوز NFC را به نسخه جهانی اضافه نکرد. این محصول جدید در رنگ های نارنجی، زرد، آبی و مشکی و سبز با قیمت 40 دلار عرضه می شود. این مچ بند جدید دارای صفحه نمایش 1.1 اینچی امولد با رزولوشن 126 در 294 پیکسل است و حداکثر روشنایی 450 نیت را ارائه می دهد. این مدل همچنین از ویجت ها پشتیبانی کرده و این امکان را می دهد تا شاخص های هوم اسکرین را شخصی سازی کنید.

تغییر دیگر مچ بند شیائومی این است که کابل شارژ را می توان بدون جدا کردن گجت از بندهای مچ، به آن وصل کرد. این برای همه کسانی که دوست دارند از نوارهای فلزی استفاده کنند (که معمولاً به پیچ نیاز دارند) فوق العاده است. می اسمارت بند 5 با شش بند سیلیکونی عرضه می شود و دارای 65 تم برای شخص سازی هوم اسکرین است.

همچنین این محصول دارای باتری 125 میلی آمپر ساعت بوده که تا 14 ساعت در حالت استفاده و 20 روز در حالت آماده به کار دوام دارد. از سوی دیگر، دارای استاندارد مقاوم در برابر آب ATM5 است و می توان آن را هنگام شنا کردن استفاده کرد. شما می توانید از ویژگی اصلی کلید شاتر برای ثبت سلفی از زاه دور استفاده نمایید. ردیابی خواب برای تشخیص خواب REM به روز شده و می تواند چرت های شما را نیز ردیابی کند. علاوه بر این، می تواند سطح استرس شما را تشخیص داده و شما را از طریق یک تمرین تنفس راهنمایی کند. ردیابی سلامت زنان نیز یک ویژگی مهم جدید است.

هدفون بیسیم Mi TWS Earphones Basic

این ایرفون نسخه ارزان‌تر Mi True Wireless Earphones 2 است. هدفون جدید هم دارای درایور 14.2 میلیمتری بوده اما کدک آن تنها AAC است و از کدک صوتی LDHC Hi-Res مانند AirDots 2 و 2S پشتیبانی نمی‌کند. زمانیکه شما قاب این  هدست را برداشته و ایرفون‌ها را از داخل آن بیرون می‌آورند، آنها به صورت خودکار به گوشی که دارای نرم‌افزار MIUI باشند، متصل می‌شود. شیائومی وعده داده است که هدفون بی‌سیم جدید تا 5 ساعت شارژدهی خواهد داشت و در صورت استفاده از کیس آن، این زمان به 20 ساعت هم خواهد رسید.

از دیگر امکانات این هدفون بیسیم می توان به میکروفون دوگانه برای کنترل صوتی و حذف نویز، سنسور مادون قرمز برای تشخیص خودکار قرار گیری روی گوشی و توقف خودکار در زمان خارج کردن از گوشی و کنترل لمسی برای تغییر صدا و ترانه اشاره کرد. هدفون بی سیم جدید شیائومی در رنگ سفید و با قیمت 39.99 یورو (45 دلار) راهی بازار خواهد شد. این ایرفون در حال حاضر تنها در چندین بازار اروپایی در دسترس خواهد بود

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *