موبایل و تبلت

انتشار آپدیت Hongmeng OS 3.0.0.300 سری هواوی میت 30

هوآوی، غول فناوری چینی اخیراً به‌روزرسانی نرم‌افزاری را برای سری میت 30 خود منتشر کرده که به همراه نسخه مورد انتظار Hongmeng OS 3.0.0.300 (SP2C00E300R5P8) یا همان هارمونی اواس 3.0.0.300 همراه است. این به‌روزرسانی مجموعه‌ای از پیشرفت‌ها، از جمله معرفی Universal Cards و بهبود عملکرد چند پنجره‌ای هوشمند و Pure Mode را به همراه دارد.

یکی از ویژگی های برجسته این به روز رسانی اضافه شدن Universal Cards است. این کارت ها به طور خودکار اندازه خود را با اضافه یا حذف کارت های جدید تنظیم می کنند. کارت‌های انباشته می‌توانند بچرخند و با صحنه‌های مختلف سازگار شوند و تجربه‌ای بی‌نظیر را به کاربران ارائه دهند. عملکرد Smart Multi-Window نیز بهینه شده است. کاربران اکنون می توانند حالت تقسیم صفحه خود را در دسکتاپ ذخیره کنند و حالت تقسیم صفحه دو برنامه را با یک کلیک فعال کنند.

هنگام بازگشت به صفحه، پنجره شناور به طور خودکار به اندازه کوچکتر کوچکتر می شود و به کاربران امکان می دهد بدون وقفه به وظایف خود ادامه دهند. برنامه تقویم یک ویژگی جدید دریافت کرده است: یک سرویس اشتراک برنامه درسی. کاربران می توانند با گرفتن عکس یا انتخاب تصاویر از آلبوم های خود، برنامه های خود را وارد کنند. ویرایش سفارشی دوره ها و یادآوری ها پشتیبانی می شود و کارت های خدمات برنامه درسی را می توان برای دسترسی آسان به اطلاعات دوره به دسکتاپ اضافه کرد.

حالت Pure Mode برای افزایش امنیت بیشتر اصلاح شده است. یک پنجره بازشو تأیید ثانویه برای پرش های اپلیکیشن، کاهش خطرات و ارائه کنترل بهتر بر روی هر مرحله به کاربران ارائه شده است. چندین بهبود سیستم نیز اجرا شده است: پیش‌نمایش سند دیگر نیازی به یک کادر بازشو برای انتخاب روش باز کردن ندارد؛ اکنون می توان صدای تماس را به راحتی بین بلندگوها، گوشی ها و دستگاه های مختلف بلوتوث تغییر داد؛ رابط چاپ هوآوی بهینه شده و فرآیند چاپ را ساده می کند؛ عملکرد سیستم برای عملیات لغزشی روان‌تر، تعویض صفحه و راه‌اندازی برنامه به‌خوبی تنظیم شده است.

علاوه بر سری میت 30، این به‌روزرسانی برای چندین مدل دیگر هواوی از جمله میت X2، میت 40 پرو 5G، سری P50 و نوا 8/8 پرو منتشر شده است. این دستگاه ها اکنون می توانند از مزایای ویژگی های به روز شده، به ویژه Universal Cards و عملکرد چند پنجره ای هوشمند بهره مند شوند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا