صوتی و تصویری

هارمن کاردن از اسپیکرهای Aurora Studio 4، Go+Play 3 و Luna رونمایی کرد

هارمن کاردن سه اسپیکر بلوتوث جدید را به مناسبت 70 سالگی خود معرفی کرد. سه محصول جدید، اسپیکر بلوتوث Aurora Studio 4، بلندگو Go+Play 3 و اسپیکر بلوتوث قابل حمل Harman Luna هستند.

مجموعه Aurora Studio یک قطعه برجسته از طراحی صنعتی و یک بلندگوی کاملا مشخص است. Aurora Studio 4 از مواد بازیافتی تولید شده  که اولین محصول Harman Kardon با چنین اعتباری است. این اسپیکر دارای یک درایور باس 132 میلی متری است که با یک آرایه 6 درایور ترکیب می شود. این چیزی که هارمن کاردون ادعا می کند صدایی جادار و دقیق را ارائه می دهد. شما می توانید تا 324 کریستال مجزا را در پایه مشاهده کنید که یک صفحه نور رنگارنگ در هماهنگی با موسیقی ایجاد می کند.

Go+Play 3 یک اسپیکر بلوتوثی با طراحی استاندارد بوده و دارای یک شبح نیم دایره است. این اسپیکر جدید از آلومینیوم و مواد نساجی ساخته شده و پنل بالای شیشه ای آن دارای کنترل های لمسی است. Go+Play 3 درایورهای استریو سه طرفه داشته که شامل یک درایور باس، با Down-Firing است. عمر باتری آن تا 8 ساعت است و این کاملاً ضعیف است.

Go+Play می تواند به طور خودکار خود را با محیط اطراف خود کالیبره کند تا همیشه عملکرد مطلوبی داشته باشد. چشم انداز صدای Go+Play 3 را می توان با جفت کردن دو واحد با هم افزایش داد. اسپیکر بلوتوث قابل حمل Harman Luna از طراحی جمع و جورتر نسبت به Go+Play و Aurora Studio 4 برخوردار است.

با این حال، طراحی جمع و جور آن قدرت آن را رد می کند زیرا در میان بهترین اسپیکرهای بلوتوث در بازار است. عمر باتری 12 ساعت و استاندارد IP67 در برابر آب و گرد و غبار را ارائه می دهد. دو واحد از بلندگو را می توان برای ارائه صدای استریو واقعی جفت کرد. Aurora Studio به عنوان یک محصول صدای میان رده پیش بینی شده و می تواند حدود 360 دلار قیمت داشته باشد. انتظار می رود اسپیکر Go+Play 3 با قیمتی در حدود 380 دلار به فروش برسد در حالی که هارمن لونا با قیمت 195 دلار عرضه می شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا