نرم افزار و اینترنت

امکان تماس تصویری با آواتارهای متحرک در اپلیکیشن های متا فراهم شد

متا، چندین به‌روزرسانی هیجان‌انگیز را برای متا آواتارها ارائه کرده که قول داده آنها را سرگرم‌کننده‌تر، کاربردی‌تر و اجتماعی‌تر از همیشه کند. یکی از ویژگی های برجسته، معرفی تماس بلادرنگ با متا آواتار است. اکنون، کاربران مسنجر و اینستاگرام می‌توانند با آواتارهای خود تماس‌های ویدیویی داشته باشند و جایگزینی خلاقانه برای گزینه‌های سنتی روشن یا خاموش کردن دوربین ارائه دهند.

چه بخواهید به عنوان یک لاما ظاهر شوید یا به سادگی یک روز بد مو را پنهان کنید، این ویژگی جدید به شما امکان می دهد تا یک تجربه ارتباطی فراگیرتر و گویاتر داشته باشید. برای زنده کردن بیشتر گفتگوها، متا استیکرهای متحرک را برای آواتارها معرفی می کند. دوران تصاویر ثابت گذشته است! کاربران اکنون می‌توانند از استیکرهای آواتار پویا در استوری‌های اینستاگرام و فیسبوک، ریلز، و مسنجر و پیام‌های اینستاگرام استفاده کنند.

از امواج دوستانه گرفته تا تشویق مشتاقانه، این استیکرهای متحرک کاربران را قادر می‌سازد تا شخصیت و احساسات بیشتری را به تعاملات مجازی خود اضافه کنند. متا با درک این که از ابراز خود با دوستان بیشتر لذت می برد، استیکرهای آواتار را به یک فعالیت اجتماعی تبدیل کرده است. از طریق @Tagging، کاربران می‌توانند دوستان خود را در استوری‌های فیس‌بوک بگنجانند، و به آواتارها اجازه می‌دهد در متاورس با هم بنشینند.

علاوه بر این، کاربران می‌توانند استیکرهای اجتماعی خود و یک دوست مجرد را در رشته‌های پیام خصوصی، لحظات مشترک، جوک‌های درونی و حس با هم بودن به اشتراک بگذارند. متا همچنین فرآیند ایجاد آواتار را ساده می کند. با استفاده از سلفی زنده، کاربران فیس‌بوک و واتس‌اپ اکنون می‌توانند گزینه‌های آواتار پیشنهادی را ایجاد کنند که شباهت زیادی به ظاهر واقعی آن‌ها دارد. سپس کاربران می توانند این پیشنهادات را شخصی سازی کنند تا به طور دقیق خودشان را نشان دهند. در حالی که این ویژگی در حال آزمایش است، متا قصد دارد آن را در طول زمان اصلاح و بهبود بخشد و ایجاد آواتار را برای همه آسان‌تر و سریع‌تر کند. کاربران مجبور نیستند برای همین کار زیاد کار کنند!

در نهایت، متا ظاهر آواتارها را در تمامی پلتفرم‌ها استاندارد کرده است. چه در واقعیت مجازی و چه در فیس بوک، اینستاگرام، مسنجر یا واتس اپ، آواتارها اکنون نسبت های ثابتی خواهند داشت و نمایشی واقعی تر و از نظر بصری جذاب تر ارائه می دهند. کاربران اکنون می توانند با اطمینان انتخاب استایل خود را به نمایش بگذارند بدون اینکه سرهای بزرگ آواتارها توجه را به خود جلب کنند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا