رپورتاژ آگهی

بهترین vps برای ترید کدام است؟

بهترین vps برای ترید کدام است؟ این سوال یکی از متداول ترین سوال ها برای افرادی است که در صرافی های کوکوین، بایننس و کوینکس به خرید و فروش ارز های دیجیتال و یا ارزهای خارجی نظیر یورو، دلار می پردازند.

یکی از اثرات سوئی که تحریم ها برای ایرانی ها به همراه داشته است، محدودیت های ایجاد شده برای استفاده از صرافی های بین المللی است. البته هنوز برخی از این صرافی‌ها مشکلی با کار کردن با شهروندان ایرانی ندارند. اما هرآن امکان دارد که حساب ایرانی ها را ببندند. پس افرادی که ترید می کنند، برای این که مشکلی برایشان پیش نیاید، بهتر است از vps ترید استفاده کنند.

سرور مجازی ترید، یک کامپیوتر شخصی در خارج از ایران است که به تجار و افرادی که به معاملات ارزی یا ترید علاقه مند هستند، این امکان را می‌دهد تا با خرید vps ترید، به معاملات ارز های دیجیتال یا خرید و فروش‌های ارزی در یک بستر امن بپردازند. خرید وی پی اس برای صرافی هایی مثل: بایننس، کوکوین، کوین بیسن، هوبی گلوبال، بیت استمپ و بیت فینیکس، می‌تواند در سرعت، کیفیت و امنیت معاملات شما در بازارهای مالی بین المللی تأثیر قابل توجهی داشته باشد و از مسدود شدن حساب کاربری به دلیل استفاده از آی پی ثابت جلوگیری کند.

مزایای استفاده از سرور مجازی ترید

سرور مجازی تخصصی برای ترید دارای چندین مزیت نسبت به دیگر گزینه‌هاست:

  • پهنای باند بالا: از آنجایی که تریدهای متعدد به منابع زیادی نیاز دارند، پهنای باند بالا لازم است. سرورهای اختصاصی ترید پهنای باند نامحدود یا بسیار بالا دارند.
  • سرعت بالا: از آنجایی که vps برای بایننس به طور اختصاصی برای تراکنش‌های دائمی طراحی شده‌اند، سرعت بسیار بالایی دارند. این امر باعث می‌شود ربات‌های ترید به طور بهینه کار کنند.
  • RAM کافی: تا چندین گیگابایت برای اجرای ربات‌های ترید، کرومیوم و غیره حجم
  • CPU: پردازنده‌های بسیار سریع با هسته‌های چندگانه
  • امنیت بالا: جداسازی میان مشتریان و سایر امکانات امنیتی
  • پشتیبانی تخصصی: برای رفع مشکلات و راهنمایی در ترید
  • ذخیره سازی بالا: به منظور ذخیره‌سازی داده‌ها و لاگ‌های بسیار مناسب

همچنین داشتن آپی ثابت برای بایننس و دیگر صرافی ها بسیار مناسب است. علت آن هم پایداری بیشتر، سرعت بهتر، قابلیت اعتماد بیشتر، امنیت بیشتر و صرف هزینه های منطقی است. بنابراین اگر می‌خواهید به طور پایدار، امن و با سرعت بیشتر با صرافی‌های ارز دیجیتال ارتباط داشته باشید، بهتر است از سرور مجازی با آی پی ثابت استفاده کنید.

نکات مهم هنگام خرید vps ترید

هنگام خرید وی پی اس ترید حتما باید به چند نکته توجه داشته باشید.

1- از بروکر و صرافی خودتان مطمئن شوید!

بسیاری از صرافی ها وجود دارند که به IP برخی از کشور حساس هستند. پس از انتخاب بروکر و صرافی خودتان اطمینان داشته باشید که IP سرور مجازی شما را مسدود نخواهند کرد.

2- سخت افزار قدرتمند را فراموش نکنید

سرور مجازی ترید شما قرار است به صورت ۲۴ ساعته و در تمام روزهای هفته روشن باشد، به همین دلیل نیاز است که اینترنت پرسرعت داشته باشید و این به سخت افزار شما وابسته است. هر اندازه که پلن شما بالاتر باشد، کیفیت بهتری را برای سرور مجازی تجربه خواهید کرد.

3- پشتیبانی ۲۴ ساعته

هر گونه مشکل در سرور می تواند معاملات پرسود شما را به خطر بیاندازد و سبب شود که ضررهای زیادی را متحمل شوید. بنابراین برخورداری از یک تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمام روزهای هفته می تواند در حفظ منابع شما، کمک کند.

وی پی اس ترید کدام کشور را بخریم؟

به‌طورکلی انتخاب هرکدام از آی پی‌هایی که در لیست سیاه بایننس نباشد می‌تواند برای شما کارساز باشد. با این حال، انتخاب هر یک از کشورها می‌تواند تبعاتی را برای شما به همراه داشته باشد. کشورهای تحریم نشده در بایننس به دو گروه تقسیم می‌شوند:

گروه اول شامل کشورهایی است که بایننس برای کاربران آنها هیچ الزامی برای احراز هویت قرار نداده است. از جمله این کشورها می‌توان به سنگاپور، هلند، کانادا، ترکیه، استرالیا، انگلیس، لهستان و امارات اشاره کرد.

گروه دوم اما کشورهایی هستند که توسط بایننس تحریم نیستند. اما به‌احتمال خیلی زیاد پس از ورود از طریق این آی پی‌ها، بایننس از شما درخواست احراز هویت می‌کند. از جمله این کشورها می‌توان به آلمان و فرانسه اشاره کرد. باید توجه داشت که بر اساس اعلامیه اخیر صرافی بایننس، معاملات مشتقات و قراردادهای فیوچرز در اروپا متوقف خواهد شد. این کار از آلمان، ایتالیا و هلند به زودی آغاز خواهد شد. علاوه بر این، کاربران این کشورها قادر نخواهند بود حساب‌های تازه‌ای را در بایننس باز کنند. بنابراین، هنگام انتخاب آی پی سرور مجازی بایننس حتما این نکته را مدنظر قرار دهید.

خرید بهترین vps برای ترید، چرا از توشن؟

در پاسخ به سوال چرا سرور ترید توشن را انتخاب کنم؟؛ می توان گفت شرکت توشن مدت هاست که با ارائه خدمات سرور مجازی و سرور اختصاصی در زمینه های مختلف فعالیت می کند و از اولین شرکت هایی بوده که خدمات سرور مجازی ترید را ارائه کرده است.

این شرکت تاکنون به پشتوانه کاربران خود موفق به خدمات دهی به چندین هزار کاربر فعال تریدر بوده است. در ادامه به مواردی که توشن را از دیگر شرکت ها ارائه دهنده خدمات مشابه متمایز می کند خواهیم پرداخت.

  1. ارائه سرور ترید با سخت ‌افزار پر قدرت و بهترین کانفیگ
  2. سرعت بالای VPS های توشن به دلیل رعایت تعداد سرورهای مجازی در یک سرور
  3. لینک ارتباط فیبر نوری با پشتیبانی از سرعت شبکه 10 گیگابیت بر ثانیه
  4. امکان ارائه سرور ترید از چندین کشور مختلف بنا به نیاز های کاربران
  5. ارائه آی پی های کاملا اختصاصی به کاربران و بدون تغییر
  6. پینگ تایم مناسب برای کاربران داخلی و آپ تایم 99.99 درصدی در ماه
  7. پشتیبانی ۲۴ ساعته
  8. دسترسی کامل به سیستم عامل ویندوز و امکان نصب نرم افزار های مورد نیاز توسط کاربر
  9. نصب نرم افزار های پایه و ضروری جهت سهولت کار با سرور

در این مطلب سعی کردیم نکات مهم در انتخاب بهترین vps برای ترید را برای شما شرح دهیم. شما می توانید شخصا با در نظر گرفتن این نکات بهترین شرکت را برای خرید سرور انتخاب کنید. با توجه به تجربه خرید کاربران از شرکت توشن، این شرکت از اولین شرکت هایی بوده که سرور مجازی ترید را با بهترین کیفیت در سال های اخیر به کاربران ارائه داده است و تعداد زیادی کاربر ثابت دارد. جهت خرید سرور مجازی ترید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://toshan.net/vps/trade-binance

اگر به سرور مجازی ترکیه یا Trade نیاز دارید واحد فروش توشن همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه مشاوره و خرید خدمات توشن هستند. همین حالا با شماره 02191006996 تماس حاصل فرمایید تا به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود. همچنین می توانید به سایت www.toshan.net برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات قابل ارائه از توشن سر بزنید.

سلب مسئولیت: ایستگاه آی تی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی بوده و سایت مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا