نرم افزار و اینترنت

اینستاگرام تردز ممکن است روزهای شکوه اش را تمام شود

اپلیکیشن تردز، جایگزینی بالقوه توییتر با قدرت شروع شد، اما همانطور که بسیاری از کارشناسان پیش بینی کردند، در حفظ کاربران فعال روزانه خود با چالش هایی مواجه شده است. طبق گزارش سیمیلاروب، Threads در تاریخ 7 ژوئیه به اوج چشمگیر بیش از 49 میلیون کاربر فعال روزانه در اندروید در سراسر جهان رسید. با این حال، تا 14 ژوئیه، این تعداد به طور قابل توجهی به 23.6 میلیون کاهش یافت که حدود 22 درصد از مخاطبان توییتر را نشان می دهد.

در رقابت با توییتر و سایر گزینه‌های جایگزین که ممکن است در آینده نزدیک از بین بروند، Threads هنگام لانچ منبع توجه بی‌نظیری بود، به‌ویژه در آمریکا، جایی که کاربران به‌طور متوسط 21 دقیقه را صرف تعامل با این اپلیکیشن در 7 جولای کردند. با این حال، این نامزدی تا 14 جولای به بیش از 6 دقیقه کاهش یافت. جالب اینجاست که در روزهای اوج علاقه، کاربران فعال روزانه توییتر در اندروید نسبتاً بدون تغییر باقی ماندند، اما زمان صرف شده در این پلتفرم 4.3 درصد کاهش یافت که احتمالاً به دلیل کاوش برخی از کاربران در تردز است.

یکی از نقاط قوت Threads در توانایی آن برای حل “مشکل حزب خالی” است که جوامع آنلاین جدید با آن مواجه هستند. کاربران اینستاگرام می‌توانند فوراً یک حساب Threads ایجاد کرده و مخاطبین موجود خود را بیاورند، که به ادعای متا برای دستیابی به بیش از 100 میلیون ثبت‌نام حساب در یک دوره کوتاه کمک می‌کند. علی‌رغم این موفقیت، Threads هنوز فاقد ویژگی‌های اساسی است و باید دلایل قانع‌کننده‌ای برای کاربران ارائه دهد تا از توییتر جابجا شوند یا آن را به عنوان پلتفرم رسانه اجتماعی اصلی خود انتخاب کنند.

محبوبیت Threads در آمریکا به دلیل در دسترس نبودن آن در اتحادیه اروپا است. با این حال، با چالش حفظ کاربران مواجه می باشد، زیرا دقایق استفاده روزانه در طول زمان کاهش یافته است. در مقابل، وفاداری کاربران اینستاگرام در حدود 40 درصد ثابت مانده که نیاز به تمرکز بر حفظ و رضایت کاربر را برجسته می کند. رقابت بین تردز و توییتر مشهود است، زیرا ترافیک وب به twitter.com در روزهای اولیه در دسترس بودن Threads پنج درصد کاهش یافت. در حالی که Threads قطعاً در سهم بازار توییتر شکاف قابل توجهی ایجاد کرده، اما هنوز تا تبدیل شدن به یک جایگزین واقعی توییتر راه زیادی در پیش دارد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا