گوناگون

مایکروسافت عینک های ارتقایافته هولولنز برای ارتش آمریکا می سازد

ظاهرا مایکروسافت در حال کار بر روی یک هدست جدید و ارتقا یافته هولولنز است. با این حال، این مدل برای مصرف کنندگان نیست، اما می تواند توسط پرسنل نظامی آمریکا استفاده شود. هولولنزهای ارتقایافته این شرکت به عنوان عینک رزمی توسط ارتش این کشور آزمایش می شوند.

این غول فناوری آمریکایی اخیراً تأیید کرده که دستگاه های IVAS 1.2 (سیستم تقویت بصری یکپارچه) را به ارتش آمریکا تحویل می دهد. این هدست‌های AR (واقعیت افزوده) نازک‌تر و سبک‌تر از تکرارهای قبلی هستند و به دنبال بهبود عملکرد سرباز در میدان هستند. این عینک های رزمی مبتنی بر هولولنز، آگاهی میدان جنگ را بهبود می بخشد. یگان‌های پیاده نظام اکنون می‌توانند موقعیت همتایان خود را ببینند که از وضعیت سلامتی حیاتی برخوردار هستند و از دید در شب استفاده می‌کنند.

همچنین می تواند به برنامه ریزی و هماهنگی حملات کمک کند و در صورت مجروح شدن همپیمان به سربازان اطلاع دهد. ارتش در حال حاضر حدود 20 نمونه اولیه عینک IVAS را با دو جوخه آزمایش می کند. این آزمایش‌ها عملکرد آن را در شرایط نور کم بررسی می‌کند، قابلیت اطمینان آن را آزمایش می‌کند و بررسی می‌کند که آیا برای سربازان قابل استفاده است یا خیر. تکرارهای قبلی باعث خستگی و ناراحتی چشم شد و باعث شد سربازان احساس بیماری کنن. برخی از عملکردهای کلیدی آنها نیز اغلب شکست خورده بود. این آزمایشات در اواخر آگوست آغاز می شود، در حالی که مایکروسافت سیستم های بهبود یافته IVAS را تا پایان این ماه تحویل خواهد داد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا