موبایل و تبلت

هارمونی اواس 4.0 در تاریخ 4 آگوست معرفی خواهد شد

هواوی با انتشار پستی در حساب ویبو خود تایید کرده که در حال آماده شدن برای معرفی رسمی HarmonyOS 4.0 در ماه آگوست است. تصویری از برخی از کدهای ArkTS که برای بازگرداندن “چه چیزی در ماه اوت باید انتظار داشته باشیم” نوشته شده و یک رقم بزرگ “4” به ماه آینده، زمانی که HDC سالانه (کنفرانس توسعه‌دهندگان هواوی) برگزار می‌شود، اشاره می‌کند.

تیزرهای قبلی قبلاً 4 آگوست را پیشنهاد کرده بودند که مطابق با تاریخ و نسخه است. HarmonyOS سیستم عامل داخلی هواوی است که گوشی هوشمند در مرکز کل اکوسیستم قرار دارد. طبق تیزرهای منتشر شده در اوایل این ماه، نسخه جدید باید قابلیت همکاری در محیط 1+8+N را بهبود بخشد.

این سیستم عامل در حال حاضر در مرحله آزمایش بتا است و برخی از کاربران اولین برداشت های خود را در زیر تیزر به اشتراک گذاشتند. گوشی‌های سری پی 60، میت 50 و میت 40 پیشرو این فرآیند هستند، اما سیستم عامل در حال حاضر محدود به چین است و ما فرض می‌کنیم که راه‌اندازی آن برای کاربران داخلی نیز هدف قرار خواهد گرفت.

نام تجاری HarmonyOS در گوشی های هوشمند هنوز به چین محدود می شود. برخی از ویژگی ها بدون شک وارد صحنه جهانی خواهند شد، اما ما انتظار داریم که نام آن EMUI باقی بماند، زیرا هواوی چندین بار به تأیید کرده که “کاربران برای تغییر آماده نیستند”.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا