شارپ امروز از جدیدترین گوشی هوشمند خود موسوم به Aquos R5G در کشور ژاپن رونمایی کرد. این گوشی که ظاهری کلاسیک و جذاب دارد محصولی با بدنه شیشه‌ای و دکمه‌ای فیزیکی در زیر پنل است که بر خلاف طراحی همه پرچمداران روز دنیا، به علاقه کاربران ژاپنی توجه داشته و سنسور اثر انگشت را به جای زیر نمایشگر، پشت دستگاه و یا در کنار آن، در داخل این دکمه جای داده است.

گوشی آکواس R5G از صفحه نمایش 6.5 اینچی IGZO با رزولوشن 1440 در 3168 پیکسل یا +QHD استفاده کرده که نرخ رفرش آن 120 هرتز است. در بریدگی بالای نمایشگر دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار گرفته است. نکته خاص در مورد این نمایشگر دارای ناچ آن است که پشتیبانی از استاندارد رنگ Adobe RGB با فناوری داخلی Rich Color به صورت خودکار همراه شده و این امکان وجود خواهد داشت تا با استفاده از استانداردهای محتوای تصویری Dolby Vision و U-NEXT HDR بیشترین کیفیت در دنیای نمایشگر IGZO را داشته باشد.

در پشت گوشی میزبان دوربین چهارگانه هستیم که از سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی با قابلیت OIS، سنسور تله فوتو 12 مگاپیکسلی، سنسور 48 مگاپیکسلی اولتراواید و ماژول ToF تشکیل شده است. این گوشی توانایی فیلمبرداری 8K با ماژول اولتراواید را دارد. در بخش سخت افزار، محصول جدید شارپ به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 865 با 12 گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.0 مجهز شده است.

همچنین انرژی مورد نیاز دستگاه توسط باتری 3730 میلی آمپر ساعتی تامین شده و از سیستم عامل اندروید 10 برخوردار است. از سوی دیگر، این گوشی دارای استاندارد IP68 بوده و 189 گرم وزن دارد. شارپ اطلاعاتی از قیمت گوشی Aquos R5G اشاره نکرده و انتظار می رود که طی ماه آینده در بازار ژاپن عرضه کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *