نرم افزار و اینترنت

قابلیت ارسال پست های متنی بزودی در تیک تاک فراهم می شود

تیک تاک به تازگی اعلام کرده که پشتیبانی از پست های متنی را بزودی در اپلیکیشن میسر می کند.  اگرچه TikTok به عنوان یک پلتفرم برای ویدیوهای کوتاه شروع شد، اما بعداً در تلاش برای نمایش تصاویر در اینستاگرام، پشتیبانی از تصاویر را اضافه کرد. اکنون در حال اضافه کردن پست‌های متنی است، زیرا کاربران به دنبال مکان جدیدی برای ارسال محتوای مبتنی بر متن هستند.

تیک تاک می‌گوید که گزینه محتوای جدید به سازندگان اجازه می‌دهد تا داستان‌ها، اشعار، متن ترانه و سایر محتوای نوشتاری خود را در این پلتفرم به اشتراک بگذارند و راه دیگری برای بیان خود در اختیار آن‌ها قرار دهد. اکنون وقتی صفحه دوربین برنامه را باز می کنید، می توانید از بین سه گزینه عکس، ویدیو و متن را انتخاب کنید. پس از انتخاب گزینه متن، به صفحه ایجاد متن هدایت می شوید، جایی که می توانید محتوای پست خود را تایپ کنید.

سپس، می‌توانید با افزودن صداها، برچسب‌گذاری مکان، فعال کردن نظرات و اجازه دادن به Duets، زمینه خود را سفارشی کنید. تیک تاک می‌گوید که پست‌های متنی به اندازه هر پست ویدیویی یا عکسی تعاملی و پویا خواهند بود.  می توانید استیکرهایی را به همراه برچسب ها و هشتگ ها به پست متنی خود اضافه کنید. همچنین گزینه ای برای انتخاب از بین رنگ های مختلف پس زمینه وجود دارد. مشابه پست‌های ویدیویی یا عکسی، می‌توانید پیش‌نویس‌های خود را ذخیره کرده و آن‌ها را با سایر پست‌های منتشرنشده برای ویرایش بعدی ذخیره کنید یا آن‌ها را کاملاً کنار بگذارید.

منبع
techcrunch
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا