فناوری

ایلان ماسک نام توییتر را به X تغییر داد

ایلان ماسک نام توییتر را به X تغییر خواهد داد و به تدریج نام پرنده آبی را حذف خواهد کرد. صاحب شبکه اجتماعی این خبر را در آخر هفته توییت کرد و باعث طوفانی از گمانه زنی ها شد، اما مدیرعامل تازه منصوب شده، لیندا یاکارینو، فاش کرد که X در آینده “وضعیت تعامل نامحدود – با محوریت صوتی، تصویری، پیام رسانی، پرداخت ها/بانکی” خواهد بود.

این مدیر اجرایی افزود: پلتفرم اصلاح شده “با هوش مصنوعی تقویت می شود.” در یک پست شنبه آخر شب آمده بود: “به زودی با برند توییتر و به تدریج از همه پرندگان خداحافظی خواهیم کرد”. دامنه x.com از قبل به twitter.com هدایت می‌شود و چند ساعت طول می‌کشد تا همه چیز فعال شود. مدیران شرکت قبلاً تأیید کرده بودند که شرکت توییتر به X Corp در ایالت نوادا تغییر نام داده که مقر آن در سانفرانسیسکو، که بخشی از ایالت کالیفرنیا است، مستقر است.

تغییرات پیرامون توییتر از زمانی که ماسک پس از یک معامله 44 میلیارد دلاری به قدرت رسید، ثابت بوده است. مالک رهبران اجرایی را اخراج کرد، هیئت مدیره را منحل کرد و نیروی کار خود را از نزدیک به 8000 کارمند به تنها 1500 کاهش داد. این اقدامات، همراه با نظرات بحث برانگیز ماسک در مورد آزادی بیان، منجر به کاهش چشمگیر درآمد تبلیغاتی شد.

در حال حاضر، این پلتفرم که به زودی تغییر نام خواهد داد، هنوز 50 درصد کاهش جریان نقدی دارد. یکی از تلاش‌ها برای بازگرداندن پول به جدول، معرفی Twitter Blue بود که به همه اجازه می‌داد 8 دلار در ماه برای یک تیک آبی زیبا که روی آن «تأیید شده» می‌گوید و ویژگی‌های بیشتری از جمله ویرایش توییت‌ها، محدودیت کاراکتر طولانی‌تر و درآمد حاصل از تبلیغات را می‌دهد، بپردازند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا