نرم افزار و اینترنت

اپلیکیشن فیت بیت با تاکید بر سادگی، یک طراحی مجدد بزرگ دریافت می کند

اپلیکیشن رسمی فیت بیت با تأکید بر سادگی، شخصی سازی و انگیزه در حال طراحی مجدد بزرگی است. بروزرسانی همه چیز را به سه تب تقسیم می کند تا درهم ریختگی بصری را کاهش دهد و استفاده از آن را آسان تر کند. تب Today، تب Coach و تب You وجود دارد که هر کدام به معیارها و فعالیت‌های منحصربه‌فرد دسترسی دارند.

تب Today تمام آمار و معیارهای دلخواه شما را جمع آوری می کند تا بتوانید همه چیز را در یک نگاه بررسی کنید. این کاملاً قابل تنظیم است، بنابراین آمار نمایش داده شده را مطابق با اهداف شخصی خود تغییر دهید. اگرچه Today نامیده می‌شود، اما از طریق نمودارها، گرافیک‌ها و نمادها به روندهای سلامتی در ماه یا سال گذشته نگاهی پرنده خواهید داشت.

تب Coach همه چیز در مورد انگیزه، همراه با لیست های تنظیم شده از تمرینات و جلسات تمرکز حواس است. شما می توانید این تمرینات را بر اساس در دسترس بودن، تجهیزات و اهداف کلی تناسب اندام و سلامتی خود فیلتر کنید. مشترکین Fitbit Premium می توانند به محتوای بیشتری نسبت به مشترکین رایگان دسترسی داشته باشند، مانند کلاس های رقص کاردیو.

در نهایت، تب You وجود دارد. این جایی است که به نشان‌های دستاورد و معیارهای مختلف پیشرفت، علاوه بر ارتباط با سایر کاربران فیت بیت و تغییر اطلاعات شخصی، دسترسی پیدا می‌کنید. این شرکت می‌گوید همه چیز در اینجا خصوصی نگه داشته می‌شود و حتی برای داده‌های گوگل ادز مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.

شایان ذکر است که به‌روزرسانی تغییری نمی‌کند که کدام ویژگی‌ها رایگان هستند و کدام‌ها فقط برای مشترکین پریمیوم هستند. طراحی مجدد در حال حاضر برای انتخاب کاربران Fitbit به عنوان یک محصول بتا قبل از عرضه جهانی در پاییز امسال منتشر شده است. تغییرات بیشتری در این پلتفرم در آینده وجود دارد. از سال آینده، کاربران باید با اعتبار گوگل به برنامه های فیت بیت وارد شوند، زیرا برند فیت بیت در حال حذف شدن است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا