نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت ویندوز کوپایلت را برای تسترهای بتا ویندوز 11 عرضه می کند

مایکروسافت امروز Windows Copilot را به صورت پیش نمایش عرضه می کند. Windows 11 Insiders در کانال بتا می‌تواند یک بیلد پیش‌نمایش نصب کند که اولین در دسترس بودن نیمه عمومی را برای نوار کناری با هوش مصنوعی اعلام شده در بیلد 2023 ارائه می‌کند.

ویندوز کوپایلت نسخه ای در سطح سیستم از Copilot مبتنی بر مرورگر است که شرکت پیش نمایش آن را در فوریه آغاز کرد. مایکروسافت این ابزار را – همچنین به مایکروسافت آفیس و تیمز – به‌عنوان نشان‌دهنده تغییری عظیم در نحوه تعامل مشتریان با نرم‌افزار مایکروسافت می‌داند. مایکروسافت می‌گوید “ارائه ویژگی کنترل‌شده” پیش‌نمایش، برخی از عملکردهای کامل Copilot را برای بیلدهای آینده متوقف می‌کند.

این شرکت همچنین هشدار می دهد که Windows Insiders جدید که امروز به کانال بتا می پیوندند قادر به نصب این به روز رسانی نخواهند بود. این شرکت می‌گوید حتی برخی از ویندوز اینسایدرهای معتبر ممکن است فوراً این بیلد را نبینند، اما “در هفته‌های آینده عرضه را افزایش می‌دهد”. این عرضه به دنبال انتشار پیش‌نمایش کوپایلت توسط مایکروسافت در اواخر ژوئن برای توسعه‌دهندگانی است که ساخت‌های پیش‌نمایش را اجرا می‌کنند.

پس از نصب پیش‌نمایش صحیح (Build 22631.2129 یا بالاتر)، می‌توانید Windows Copilot را با کلیک کردن روی دکمه مربوطه در نوار وظیفه (حلقه نوار آبی با نشان زرد PRE) یا تایپ میانبر Win + C فعال کنید. این شرکت نوشت: “Windows Copilot به‌عنوان یک سایدبار در سمت راست ظاهر می‌شود، جایی که با محتوای دسکتاپ شما همپوشانی ندارد و بدون مانع در کنار پنجره‌های باز برنامه اجرا می‌شود و به شما امکان می‌دهد هر زمان که نیاز دارید با Windows Copilot تعامل داشته باشید.”

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا