سخت افزار

الین ویر یک دسکتاپ با ظاهر جدید به نام Aurora R16 را معرفی کرد

اگر در بازار یک کامپیوتر بازی جدید بوده اید اما کامپیوتر مناسب را پیدا نکرده اید، اکنون ممکن است شانس شما باشد. Alienware از عرضه دسکتاپ Aurora R16، نسخه به روز شده از رایانه پرچمدار خود خبر داد. اگرچه Aurora R16 کمتر از یک سال پس از Aurora R15 عرضه می شود، اما طراحی و ویژگی های متفاوتی نسبت به مدل قبلی خود دارد.

با یک نگاه سریع، متوجه خواهید شد که شکل مثلث سابق خط به نفع طراحی مستطیلی Legend 3 Alienware که در اوایل امسال با لپ‌تاپ‌های بازی خود عرضه شد، از بین رفته است. با این حال، Aurora 16 حدود 40 درصد کوچکتر از مدل قبلی خود است در حالی که همان حجم داخلی و در نتیجه قابلیت ارتقا را حفظ می کند. همچنین Alienware Command Center را برای دسکتاپ ها ارائه می دهد.

ویژگی های اضافی دسکتاپ Aurora R16 الین ویر شامل 20 درصد آکوستیک پایین تر، هفت درصد دمای پایین تر و تا ده درصد پردازنده کمتر از Aurora R15 است. همچنین ورودی‌ها و اگزوزهای هوای بزرگ‌تری را با نسبت باز شدن 54.5 درصد بیشتر می‌آورد. به علاوه، Aurora R16 دارای دو اسلات M.2 PCIe است که تا 8 ترابایت فضای ذخیره‌سازی را فراهم می‌کند و از Wi-Fi 6E و اترنت 2.5 گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. دسکتاپ Aurora R16 Alienware اکنون با قیمت 1750 دلار در دسترس است. RTX 4070 یا RTX 4070 Ti را در آمریکا و کانادا ارائه خواهد کرد، در حالی که بازارهای اروپایی و آسیایی نیز دارای RTX 3050 و RTX 4080 خواهند بود.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا