نرم افزار و اینترنت

اینستاگرام نحوه ارسال پیام (یا عدم امکان) کاربران ناشناس را تغییر می دهد

اینستاگرام در حال تغییر نحوه عملکرد درخواست های دایکرت مسیج یا ویژگی درخواست پیام است. این ویژگی به شما امکان می دهد پیام های ارسال کننده ناشناس را با قرار دادن آنها در یک پوشه جداگانه فیلتر کنید تا زمانی که درخواست آنها را بپذیرید.

طبق تغییرات جدید، افرادی که شما را دنبال نمی کنند می توانند فقط یک درخواست دایکرت مسیج ارسال کنند. همچنین درخواست‌های فرستنده‌های ناشناس فقط از پیام‌های متنی پشتیبانی می‌کنند تا زمانی که آنها را قبول نکنید. اینستاگرام در چند ماه گذشته این تغییرات را آزمایش کرده است. تغییرات جدید با هدف محافظت از کاربران در برابر تصاویر و ویدیوهای ناخواسته و همچنین جلوگیری از ارسال پیام مکرر افراد غریبه به آنها انجام شده است. این شرکت در ایمیلی به رسانه ها گفت که این ویژگی به نفع زنانی خواهد بود که اغلب رسانه های اعتراض آمیز را در DM خود دریافت می کنند.

می توانید با کلیک روی دکمه Requests در گوشه سمت راست بالای صفحه Inbox به درخواست های پیام در حساب اینستاگرام خود دسترسی پیدا کنید. در اندروید، iOS و نسخه وب اینستاگرام قابل دسترسی است. در صورت تمایل، می‌توانید درخواست‌های پیام را در تنظیمات برنامه غیرفعال کنید.  ویژگی دیگری به نام کلمات پنهان به کاربران اجازه می دهد نظرات و درخواست های پیام حاوی کلمات توهین آمیز را پنهان کنند. هر تغییری که در ویژگی Hidden Words ایجاد کنید، در Threads نیز اعمال می‌شود.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا