کنسول و بازی

نسخه جدید اپلیکیشن Razer Nexus 3.0 با ظاهری تازه و ویژگی های جدید

ریزر امروز از یک بروز رسانی قابل توجه برای اپلیکیشن Razer Nexus خود در آیفون و اندروید رونمایی کرد. Nexus 3.0 انواع ویژگی‌های جدید و نوآورانه را برای اندروید و تجربه‌ای زیبا و ارتقا یافته را برای کاربران آیفون به ارمغان می‌آورد. به‌روزرسانی Razer Nexus 3.0 به‌عنوان اصلی‌ترین لانچر بازی برای Razer Edge و Kishi V2، و با توجه به تعهد ریزر به بازی‌های با عملکرد بالا، نوآوری، غوطه‌ور شدن و تجربیات کاربر بصری را در خود جای داده است. آپدیت اپلیکیشن به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد.

بازتعریف Game Discovery

اپلیکیشن Razer Nexus تبدیل به بهترین نگهبان بازی می شود و مجموعه ای دقیق از بازی ها را برای جامعه ریزر ارائه می دهد. پیش‌نمایش‌های ویدیویی اختیاری و دسته‌بندی‌های با دقت در نظر گرفته شده، زمان بین کشف و بازی را به حداقل می‌رسانند. این کاتالوگ غنی شده اکنون برای کاربران اندروید و آیفون فعال است.

رابط کاربری جدید اصلاح شده

کاربران Razer Nexus اکنون یک رابط کاربری تکامل یافته را تجربه خواهند کرد که دارای گزینه‌های جدیدی برای پس‌زمینه رنگ پویا متحرک یا گزینه پس‌زمینه بازی است که تصاویر پس زمینه منحصربه‌فرد و دست‌چین شده را برای بازی‌های نصب‌شده به ارمغان می‌آورد. این به‌روزرسانی همچنین ردیف Favorites را برای دسترسی فوری به بازی‌های مورد علاقه کاربران معرفی می‌کند، به‌علاوه در اندروید، زمانی که Kishi V2 یا Kishi V2 Pro متصل است، برنامه به‌طور خودکار راه‌اندازی می‌شود.

پیشرفت‌های جدید برای حالت کنترلر مجازی (فقط برای اندروید):

حالت کنترلر مجازی به کاربران اجازه می دهد تا سازگاری Kishi V2 را به بازی های تنها با صفحه لمسی اضافه کنند. Nexus 3.0 پیشرفت‌های مهمی مانند افزودن پشتیبانی از بازی‌های MOBA، گزینه‌هایی برای معکوس کردن محور دوربین X/Y، کنترل حساسیت دوربین، نقشه‌برداری منحصربه‌فرد برای دکمه‌های M1/M2، و حذف الزامات مجوز دسترسی Android را ارائه می‌دهد. ریزر به سرمایه گذاری در حالت کنترلر مجازی برای افزایش گسترده بازی های موجود برای کاربران اندروید کیشی V2 ادامه می دهد.

عملکرد بازی بهینه شده (فقط برای اندروید): این به‌روزرسانی تمرکز دقیق ریزر بر عملکرد و قابلیت اطمینان را به نمایش می‌گذارد که شامل کاهش مصرف انرژی برای کنترلرهای Kishi V2، جلوگیری خودکار از ورودی کنترل‌کننده در حالت خواب، بهبود قابلیت اطمینان دکمه راه‌اندازی لپلیکیشن، و کیفیت و قابلیت اطمینان برتر برای ویدیوها و اسکرین شات‌های گرفته شده است. در ابتدا، کاربران اکنون می توانند بین حالت های کنترلر HID و XInput با Kishi V2 Pro یکی را انتخاب کنند.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا