موبایل و تبلت

ناتینگ فون 2 یک آپدیت جدید متمرکز بر دوربین دریافت کرد

ناتینگ فون 2 اولین به روز رسانی خود را دریافت کرد که پیشرفت های زیادی در رابطه با دوربین به ارمغان آورد، در اواسط ژوئیه، قبل از اینکه اکثر مردم حتی یک آپدیت داشته باشند. اکنون دومین بروزرسانی را برای گوشی اش ارسال کرده است. این یکی همچنین دارای بسیاری از پیشرفت‌های متمرکز بر دوربین بوده و با نام Nothing OS 2.0.2 شناخته می‌شود.

وضوح عکس بهتر در حالت 50 مگاپیکسل، ثبات و کنتراست بهتر هنگام ضبط ویدیو، کیفیت عکس بهبود یافته در نور کم، کنتراست بهتر، بوکه بهبود یافته، و وضوح بهینه چهره در حالت پرتره و سرعت پردازش HDR سریعتر دریافت می کنید. دوربین سلفی همچنین وضوح عکس بهبود یافته، کیفیت بهبود یافته در نور کم و پردازش HDR سریعتر را دریافت می کند.

ویژگی‌های جدید عبارتند از خاموش کردن برنامه‌ها در زمان رسیدن به حد مجاز دمایی تلفن، تصویری با کیفیت بدون باتری زمانی که تلفن خاموش است، و نمادهای جدید و متفاوتی برای هر یک از محصولات صوتی Nothing در کنترل صدا اضافه شده است. این به‌روزرسانی شامل وصله‌های امنیتی ژوئیه 2023، قدرت بازخورد لمسی جدید هنگام تایپ، پاسخ‌دهی بهبود یافته صفحه لمسی و قابلیت اطمینان شبکه برای “چندین اپراتور جهانی”، بهبود عملکرد برخی بازی‌ها هنگام اجرای HDR و بهبود کلی در پایداری سیستم است.

مشکلات مربوط به Dirac Audio، Google Wallet، و تنظیمات سریع بلوتوث، و همچنین یکی از مواردی که باعث عدم پاسخگویی «دو بار ضربه زدن برای بیدار شدن» شد، رفع شده است. تعجب نخواهید کرد اگر بدانید که “اصلاحات کلی دیگر اشکالات” نیز اعمال شده است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا