رپورتاژ آگهی

10 نکته ای که مردان شیک پوش همیشه رعایت میکنند

درست است که ست کردن انواع لباس‌های مردانه بایکدیگر به گونه‌ای که استایل شما در تمام طول هفته و 24 ساعت روز ظاهری جذاب داشته باشد، کار راحتی نخواهد بود. اما اگر بدانید که آقایان شیک پوش چه نکاتی را رعایت می‌کنند که همیشه زیبا و جذاب به نظر می‌رسند، آن وقت داستان کاملا متفاوت خواهد بود.

ضمنا هرگز تصور نکنید که برای شیک پوش دیده شدن شما باید اندام متناسبی داشته باشید، چون این موضوع به پارامتر دیگری به نام وجود هماهنگی و تناسب میان لباس‌ها شما نیز بستگی دارد. به‌علاوه با پوشیدن یک تیشرت غیررسمی و یک شلوار جین هم شما می‌توانید شیک پوش به نظر برسید، اما لازم است نکاتی را رعایت کنید که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

برای شیک پوش بودن چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

شاید با خود تصور کنید آقایان شیک پوشی که امروزه بسیاری از آن‌ها مانند هنرمندان یا به اصطلاح سلبریتی را مشاهده می‌کنید، برای شیک پوش به نظر رسیدن کارهای سخت و دشواری انجام داده‌اند، اما باید بگوییم که شما هم می‌توانید شیک پوش به نظر برسید، اما فقط باید استایل ظاهری جنتلمنانه خودتان را پیدا کنید.

درواقع منظور از استایل ظاهری جنتلمنانه این است که هر شخصی براساس علاقه و سلیقه خود سبک خاصی از لباس‌ها را برای خودش انتخاب می‌کند؛ بنابراین همان‌طور که نسخه یک بیمار نمی‌تواند به درمان بیماری دیگر کمک کند، الزاما پوشیدن لباس خاص هم شیک پوش به‌نظر رسیدن شما را تضمین نمی‌کند.

پس باتوجه به موارد گفته شده، قدم اول برای شیک پوش به‌نظر رسیدن این است که در ابتدا شما مشخص کنید تا بیشتر به پوشیدن چه سبک لباس‌هایی تمایل دارید. در گام بعدی این اصل اساسی را باید رعایت کنید. همیشه لباسی انتخاب و به تن کنید که در آن راحتی بیشتری احساس می‌کنید.

به‌علاوه توجه داشته باشید که تناسب و هارمونی مناسبی بین لباس‌های شما وجود داشته باشد. چرا که این هماهنگی نقش مهمی در استایل ظاهری شما ایفا می‌کند. به عنوان مثال اگر در یک استایل غیررسمی شما یک کفش چرمی بپوشید، این کار آسیب فراوانی به استایل شما وارد می‌کند.

چگونه مانند آقایان شیک پوش لباس بپوشیم؟

در اینجا خوب است یک بار برای همیشه به این نکته مهم اشاره کنیم که منظور از مانند آقایان شیک پوش لباس پوشیدن هرگز به این معنی نیست که همان کارهایی را انجام بدهیم که آن‌ها انجام می‌دهند. چون هرگز چنین کاری باعث نمی‌شود تا شما شیک پوش به نظر برسید.

اما اساسا شیک پوش به‌نظر رسیدن اصول و قواعد کلی دارد که بسیاری از مردان شیک پوش آن را رعایت می‌کنند؛ بنابراین تمام افراد می‌توانند با رعایت آن‌ها شیک پوش به‌نظر برسند.

۱- لباسی متناسب اندام خودتان انتخاب کنید
۲- لباسی بپوشید که در آن راحتی بیشتری احساس می‌کنید
۳- خودتان را به قوانین محدود نکنید
۴- قد شلوارتان را درست اندازه بگیرید
۵- به جزییات بیشتر توجه کنید
۶- همیشه لباس‌هایتان را تمیز و پاکیزه نگه دارید
۷- کیفیت را به کمیت بیشتر ترجیح بدهید
۸- هرگز از کراوات غافل نشوید
۹- لباس‌هایی مناسب هر فصل بپوشید
۱۰- اصل Less is More را رعایت کنید

سخن پایانی

در آخر باید بگوییم اگر می‌خواهید شیک پوش به‌نظر برسید و نمی‌دانید که برای دستیابی به چنین هدفی چه لباس‌هایی بپوشید، باید بگوییم مطالعه این نوشتار تا حد زیادی به شما کمک می‌کند تا به هدف‌تان برسید. به‌علاوه بدانید که در چه زمانی کدام لباس را باید به تن کنید.

سلب مسئولیت: ایستگاه آی تی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی بوده و سایت مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا