موبایل و تبلت

تماشا کنید: تست دوام سامسونگ گلکسی زد فولد 5

همانطور به طور مداوم اتفاق می افتد، یک گوشی هوشمند عرضه می شود و مدتی که گذشت در مراحل “آزمایش دوام” قرار می گیرد. این بار کانال یوتیوب JerryRigEverything به سراغ گلکسی زد فولد 5 رفته در یک سری آزمایشات، ببیند این گوشی چقدر می‌تواند تحمل کند.

تست مقیاس سختی Moh ابتدا خراش روی نمایشگر بیرونی محافظت شده توسط گوریلا گلس ویکتوس 2 شروع می شود که طبق معمول به نمایش آسیب در 6 با شیارهای عمیق تر در سطح 7 می کند. با باز کردن آن، فولد 5 دارای یک صفحه نمایش پلاستیکی 7.6 اینچی (چون نیاز به انعطاف دارد) است اما در بالای آن یک محافظ صفحه نیز دارد. تست سختی سریع انجام شد زیرا صفحه نمایش شروع به نشان دادن علائم خراش در سطح 2 کرد.

با قرار دادن فندک در نزدیکی صفحه نمایش داخلی، فولد 5 حدود 10 ثانیه قبل از اینکه محافظ صفحه از پیش نصب شده شروع به ذوب شدن کند، محکم می ماند. با این حال، با توجه به اینکه این محافظ از کار افتاده است، نمایشگر زیر آن همچنان به درستی کار می کند. وقتی نوبت به تست خمش به عقب رسید، Fold 5 کاملاً قوی باقی ماند و فقط کمی تسلیم شد. واضح بود که وقتی او سعی کرد آن را بشکند، دستگاه کاملاً صاف نبود، اما در آزمایش‌های مربوطه، علائمی از ترک خوردگی مانند پیکسل فولد ویران شده گوگل یا موتورولا ریزر پلاس را نشان نداد.

سامسونگ به طور مداوم این ویژگی ایمنی را برای دستگاه های تاشو خود مانند Flip و Folds قبلی اجرا کرده و این هنوز تغییر نکرده است. سامسونگ همچنین لولای گلکسی زد فولد 5 را در سال جاری ارتقا داد و می‌تواند حدود 200000 تا شدن را تحمل کند. علاوه بر این، طراحی جدید به گونه‌ای انجام شد که نمایشگر Fold 5 بتواند به هم نزدیک‌تر شود و یک قاب نازک‌تر در یک جیب قرار گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا