موبایل و تبلت

سامسونگ به طور رسمی برنامه بتای One UI 6 را منتشر کرد

سامسونگ از شروع برنامه One UI 6 Beta برای گوشی های گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا خبر داد. به‌روزرسانی فریمور مبتنی بر اندروید 14 اکنون در آمریکا، آلمان و کره جنوبی فعال است و کاربران در آن مناطق می‌توانند از طریق برنامه Samsung Members برای نسخه بتا ثبت‌نام کنند.

این شرکت اسکرین‌شات‌هایی از طراحی جدید رابط کاربری Quick Settings و یک ویجت دوربین جدید را به اشتراک گذاشت که به شما امکان می‌دهد قبل از گرفتن عکس‌ها مکان ذخیره‌سازی را انتخاب کنید. در بیانیه مطبوعاتی همچنین به توانایی اختصاص تصاویر پس زمینه خاص برای حالت ها و روال های مختلف اشاره شده است.

طبق شایعات، گوشی های واجد شرایط دریافت این بروزرسانی شامل سری گلکسی اس 21 و اس 22، گلکسی زد فولد 3/4 و زد فلیپ 3/4 می شود. بخش میان رده ها نیز احتمالا گوشی های گلکسی A73، A72، A54، A53، A52، A34، A33، A24، A14، A13 و A04s واجد دریافت خواهند بود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. با سلام
    این خبر خیلی خوشحال کننده است، ولی افسوس میخورم که برای کشور ما هنوز این قابلیت وجود نداره.
    تاریخ دقیق انتشار نسخه رسمی و اصلی مشخص نیست ؟
    آیا راهی داره که به صورت قانونی و بدون نگرانی گوشی S23 Ultra رو به این ورژن ارتقا داد؟

    1. برنامه های بتای شرکت ها معمولا دارای اشکالات و باگ مختلف هستند و هر کسی نمی تواند از آن استفاده کند. معمولا شرکت ها هنگامی که نسخه بتا رابط کاربری خودشان را منتشر می کنند، حدود دو سه ماه بعد از آن، عرضه نسخه پایدارشون را آغاز می کنند. سامسونگ هم تاریخ دقیقی هنوز مشخص نکرده ولی به محض اینکه نسخه پایدار منتشر شد، از طریق سایت اعلام خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا