نرم افزار و اینترنت

اینستاگرام در حال آزمایش یک ویژگی جدید برای تگ کردن کل گروه به طور همزمان است

پلتفرم رسانه اجتماعی متا اینستاگرام در حال کار بر روی روش جدیدی است که افراد می توانند چندین کاربر را هنگام ارسال یک استوری در برنامه تگ گذاری کنند. آدام موسری، رئیس اینستاگرام، در کانال برودکست خود از تغییر پیش رو خبر داد.

ما در حال آزمایش روشی برای تگ کردن گروهی از افراد در یک استوری با استفاده از یک منشن واحد هستیم. هنگامی که نام گروهی ایجاد کردید، هر کسی در گروه می تواند از آن مجددا استفاده کند تا به طور خودکار همه را در هر استوری جدید تگ گذاری کند. بنابراین اگر با دوستانتان در یک سفر تابستانی هستید، می‌توانید راحت‌تر همه را بدون نیاز به تگ کردن هر فرد به‌صورت جداگانه در آن بگنجانید.

ویژگی تگ گروهی اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که چندین نفر را با یک منشن در استوری خود تگ کنید. موسری توضیح داد که می‌توانید یک نام‌گذاری گروهی ایجاد کنید که می‌تواند توسط کاربرانی که بخشی از آن گروه هستند مجدداً مورد استفاده قرار گیرد، و افزود که این ویژگی می‌تواند به ویژه در مواردی مانند سفرهای تابستانی با دوستان مفید باشد، جایی که “شما می‌توانید راحت‌تر همه را بدون نیاز به استفاده از آن وارد کنید. هر فرد را جداگانه تگ کنید.”

در حال حاضر، می‌توانید دوستان و خانواده خود را با تایپ @ و سپس نام کاربری آنها در استوری تگ کنید. با این حال، اگر بخواهید چندین دوست را در یک استوری تگ کنید، کمی زمان می برد زیرا باید دسته هر فرد را تایپ کنید. اگر شخصی شما را در استوری خود تگ کند، یک اعلان و یک پیام مستقیم با پیش نمایش استوری دریافت خواهید کرد. با این حال، اگر کاربر ناشناس شما را تگ کند، پیام مستقیم وارد درخواست های پیام می شود. اگر توسط شخصی در استوری تگ شده‌اید، می‌توانید آن را مجدداً در حساب شخصی خود نیز به اشتراک بگذارید.

شما نمی‌توانید استوری را دوباره به اشتراک بگذارید، حتی اگر از شما نام برده شود، اگر سازنده آن اشتراک‌گذاری مجدد داستان را غیرفعال کرده باشد. همچنین، در حال حاضر، هیچ راهی برای حذف نام شما از یک استوری وجود ندارد، اگرچه، می توانید آن را گزارش دهید.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا