کنسول و بازی

استیم Remote Play اکنون از بازی های 4K پشتیبانی می کند

Valve به تازگی یک به روزرسانی Steam Client Beta را منتشر کرده که در نهایت یک ویژگی مورد توجه را معرفی می کند. سرویس Steam Remote Play اکنون از 4K پشتیبانی می‌کند و مجموعه‌ای از پیش‌تنظیمات را ارائه داده تا به گیمرها اجازه دهد تنظیمات عالی با وضوح بالا را برای عناوین ترجیحی پیدا کنند.

قبل از این بروزرسانی، 4K هنگام پخش از راه دور هنوز امکان‌پذیر بود، اما به آزمایش‌های زیادی در تنظیمات نیاز داشت و همیشه درست کار نمی‌کرد. این باید بسیاری از آن مشکلات را برطرف کند. این حرکت به گیمرها اجازه می‌دهد تا در نهایت از وسایل جانبی پیشرفته مانند مانیتورهای 4K هنگام درگیر شدن با استریم از راه دور استفاده کنند.

برای افراد ناآشنا، Steam Remote Play یک سرویس مفید است که بازی های رایانه را از کتابخانه استیم شما به گوشی ها، تبلت ها، لپ تاپ ها و دستگاه های مرتبط استریم می کند. سرویس خواهر و برادر آن، Steam Remote Play Together، بازی چندنفره آنلاین را به این ترکیب اضافه می‌کند و در واقع به بازیکنانی که حتی مالک بازی نیستند، اجازه می‌دهد به بازی‌های رقابتی یا co-op بپیوندند.

پخش 4K تنها ویژگی جدیدی نیست که در این به روز رسانی گنجانده شده، اگرچه مطمئناً قابل توجه ترین است. Valve همچنین اکنون به کاربران امکان می دهد اندازه پنجره تنظیمات را تغییر دهند و دکمه بازگشت را در هنگام انجام تنظیمات دقیق مانند دست زدن به جریان های 4K قابل اعتمادتر کرده است. این شرکت همچنین تعداد زیادی از باگ‌ها را برطرف کرده است، مانند عدم ایجاد مجدد پوشه‌ها هنگام تأیید نصب بازی و مسدود شدن پوشش‌ها هنگام نمایش دیالوگ‌های فایل.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا