کنسول و بازی

سونی از پلی استیشن 5 اسلیم رونمایی کرد

شایعات مربوط به مدل جدید PS5 با ضریب فرم کوچکتر مدتی است که در حال پخش بوده و معلوم است که شایعات اشتباه نبوده اند. سونی امروز یک مدل جدید پلی استیشن 5 را معرفی کرد که کمی باریکتر و کوتاهتر از مدل موجود است. همچنین دارای یک درایو دیسک بلو-ری Ultra HD قابل اتصال است که انتخاب و انعطاف بیشتری را برای بازیکنان فراهم می کند.

سونی می‌گوید مدل جدید PS5 که با نام PS5 Slim شناخته می‌شود، دارای همان ویژگی‌های فناوری است که PS5 را به بهترین شکل برای بازی تبدیل می‌کند. طبق گفته این شرکت، PS5 جدید نسبت به مدل های قبلی بیش از 30 درصد از حجم و وزن 18 درصد و 24 درصد کاهش یافته است. همچنین دارای چهار پنل پوششی مجزا است که قسمت بالایی آن ظاهری براق دارد، در حالی که قسمت پایین مات باقی می ماند.

سونی اکنون یک برآمدگی در کنار پلی استیشن 5 برای درایو دیسک اضافه کرده که می توان آن را جدا کرد و جایگزین کرد. علاوه بر این، در هر طرف، اکنون دو شکاف وجود دارد، و در جلو، به‌جای تک درگاه‌های USB-C و USB-A موجود در پلی استیشن 5 فعلی، دو پورت USB-C را خواهید دید. مدل جدید PS5 یک پایه افقی خواهد داشت و این شرکت همچنین یک پایه عمودی، سازگار با تمامی مدل های پلی استیشن 5 را معرفی کرده، اما شما باید آن را جداگانه با قیمت 29.99 دلار دریافت کنید.

در آمریکا، پلی استیشن 5 مجهز به درایو دیسک Ultra HD Blu-ray با قیمت 499.99 دلار در دسترس خواهد بود، در حالی که PS5 Digital Edition با قیمت 449.99 دلار عرضه خواهد شد. برای مشتریان اروپایی، قیمت ها برای مدل استاندارد 549.99 یورو و برای نسخه دیجیتال 449.99 یورو تعیین می شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا