نرم افزار و اینترنت

معرفی چند سایت خوب برای یادگیری رایگان زبان اسپانیایی

چه به یک کشور اسپانیایی زبان سفر کنید یا فقط بخواهید این زبان را یاد بگیرید، استفاده از پلتفرم های مناسب یادگیری زبان می تواند این روند را آسان تر و سرگرم کننده تر کند. وب‌سایت‌های متعددی وجود دارند که برنامه‌های آموزشی رایگان را برای کمک به شما در تسلط بر زبان ارائه می‌دهند. اگر به دنبال مطالعه اسپانیایی هستید، در ادامه به چند مورد از این منابع اشاره خواهیم کرد.

1. Duolingo

Duolingo با رویکرد بازی سازی خود انقلابی در یادگیری زبان ایجاد کرد. این پلتفرم مجموعه‌ای از طرح‌های درسی را ارائه می‌کند تا به افراد با سطوح مهارت مختلف کمک کند اسپانیایی را یاد بگیرند. چه یک مبتدی کامل باشید و چه فقط به دنبال تقویت مهارت های اسپانیایی زبان خود هستید، درس ها و تمرین های کوتاه و تعاملی Duolingo یک گزینه عالی است.

فعالیت‌های یادگیری روی پلتفرم می‌تواند به شما در خواندن، نوشتن و صحبت کردن با روانی قابل توجهی در طول زمان کمک کند، اگر به آن ادامه دهید. علاوه بر این، سیستم یادگیری تطبیقی پیشرفت شما را ردیابی می کند، بنابراین می دانید چقدر پیشرفت کرده اید و کجا ایستاده اید. در حالی که نسخه رایگان Duolingo به شما امکان می دهد به تمام محتوای آموزشی در پلتفرم به صورت رایگان دسترسی داشته باشید، اگر می خواهید تجربه ای بدون آگهی داشته باشید، می توانید برای اشتراک پریمیوم ثبت نام کنید.

2. Busuu

مدل یادگیری زبان Busuu مطالعه خودگام را با گزینه ای برای تمرین زبان با افراد بومی در سراسر جهان ترکیب می کند. مطالعه خودگام از برنامه های درسی طراحی شده ماهرانه تشکیل شده که شامل محتوای تعاملی و غنی از چند رسانه ای، یادآوری هایی که شما را در مسیر اهداف یادگیری خود نگه می دارد و تکالیف ساده ای که به شما کمک می کند پیشرفت خود را ارزیابی کنید.

شما همچنین می توانید با اعضای انجمن Busuu تعامل داشته باشید و به شما امکان می دهد دانش خود را به اشتراک بگذارید و با هم یاد بگیرید. در حالی که می‌توانید به صورت رایگان از Busuu استفاده کنید، اشتراک در نسخه پولی این پلتفرم به شما کمک می‌کند به طرح‌های درسی بدون آگهی، دسترسی به گواهی‌های یادگیری و سایر امتیازات دسترسی داشته باشید.

3. Memrise

با داشتن یک رابط کاربر پسند، بصری و یک فرآیند ثبت نام رایگان، شروع به کار با Memrise نسبتاً ساده است. هنگامی که در وب‌سایت هستید، می‌توانید زبانی را که می‌خواهید شروع به یادگیری کنید برای دسترسی به برنامه‌های درسی و دوره‌های رایگان انتخاب کنید.

برنامه های درسی شامل عبارات مؤدبانه، اعداد و واژگانی است که برای سفارش غذا در رستوران و بیان نگرانی های سلامتی، از جمله موارد دیگر، باید بدانید. این پلتفرم دارای ردیاب فعالیت و پیشرفت است. علاوه بر این، شما همچنین به چت ربات هوش مصنوعی Memrise دسترسی دارید تا زبانی را که می خواهید یاد بگیرید تمرین کنید. کاربران می توانند هر روز دو مکالمه رایگان داشته باشند (کاربران Memrise PRO مکالمات رایگان نامحدود دریافت می کنند). با این حال، حتی نسخه رایگان آن می تواند به شما کمک کند تا به زبان مکالمه صحبت کنید.

4. Loecsen

رویکرد یادگیری کلی نگر Loecsen گزینه مناسبی برای مبتدیان است. برنامه های درسی با دو هدف در ذهن ایجاد شده اند: کمک به یادگیری لغاتی که برای برقراری ارتباط نیاز دارید و به شما نشان می دهند که در هر سنی قادر به انتخاب زبان جدید هستید. برنامه های آموزشی روی پلتفرم از یک رویکرد سه مرحله ای پیروی می کنند. در مرحله اول، به سخنران بومی گوش می‌دهید که عبارات ساده‌ای را بیان می‌کند و سعی می‌کنید آن‌ها را تا جایی که می‌توانید تکرار کنید.

در مرحله بعدی باید به عباراتی که یاد گرفتید گوش دهید. شما می توانید این کار را قبل از خواب، به محض بیدار شدن از خواب یا زمانی که مشغول انجام کارهای دیگر هستید انجام دهید. این قرار گرفتن در معرض مداوم به تقویت حافظه شما کمک می کند و به شما کمک می کند عبارات کلیدی را درونی کنید. مرحله آخر شما را ملزم به شرکت در مسابقه می‌کند تا بتوانید درک خود را از زبان آزمایش کنید.

5. 123 Teach Me

123 Teach Me یکی از بهترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین زبان است که هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان مناسب است. این پلتفرم با ماژول‌های یادگیری خودگام و تعامل فراگیر، می‌تواند به شما کمک کند زبان جدیدی را سریع انتخاب کنید.

طرح های درس در 123 Teach Me توسط متخصصان طراحی شده و شامل تعداد زیادی رسانه های تعاملی در قالب بازی ها و فعالیت ها است. این وب سایت همچنین دارای ابزارهای مفید دیگری مانند صرف افعال و جمله ساز اسپانیایی است که هر دو می توانند به روند یادگیری شما کمک قابل توجهی کنند.

6. Rhino Spike

در حالی که Rhino Spike یک ابزار سنتی یادگیری زبان نیست، به شما کمک می‌کند تا با تبادل فایل‌های صوتی با سخنرانان بومی، تسلط کاملی در سطح بومی داشته باشید. بنابراین، اگر متنی به زبان خارجی دارید که می‌خواهید بتوانید به درستی صحبت کنید یا بخوانید، می‌توانید از طریق پلتفرم درخواست دهید.

پس از رونویسی متن، می توانید فایل صوتی را دانلود کنید. همچنین می‌توانید از این پلتفرم برای ضبط صدا برای افرادی که درخواست می‌کنند استفاده کنید. این یک راه عالی برای آشنایی با تلفظ معتبر است، که می تواند مفید باشد، به خصوص اگر در سفر هستید و انتظار دارید با افراد بومی صحبت کنید.

7. Coursera

Coursera با مؤسسات آموزشی معتبر و معتبر در سراسر جهان همکاری می کند و به شما کمک می کند زبان ها را از مربیان مجرب بیاموزید. این پلتفرم بدون شک یک گزینه عالی برای افرادی است که ترجیح می دهند اسپانیایی را در یک محیط رسمی تر و دانشگاهی یاد بگیرند.

بهترین بخش در مورد Coursera این است که ثبت نام در دوره ها معمولاً رایگان است و به شما کمک می کند تا از راحتی در خانه خود به زبان بیاورید. اگر دوره خاصی را مفید می‌دانید، می‌توانید برای تکمیل تکالیف درجه‌بندی شده هزینه کنید و گواهی دوره دریافت کنید، سپس می‌توانید آن را به نمایه یا رزومه LinkedIn خود اضافه کنید. دوره های متعددی برای ثبت نام در Coursera وجود دارد، بنابراین اگرچه ممکن است با چند طرح درس قدیمی مواجه شوید، اکثر دوره ها احتمالاً به روز و مطابق با نیازهای یادگیری شما هستند.

8. LearnALanguage

اگر به دنبال یادگیری آنلاین اسپانیایی هستید، LearnALanguage یک پلتفرم جالب برای بررسی است. در حالی که به اندازه گزینه های دیگر در این لیست شناخته شده نیست، این پلتفرم طرح های درسی متعددی را ارائه می دهد تا به شما در انتخاب کلمات، افعال، عبارات و موارد رایج کمک کند.

طرح های درس به گونه ای طراحی شده اند که هم برای تازه آموزان و هم برای کسانی که با زبان آشنا هستند مناسب باشد. بنابراین، چه بخواهید عبارات ضروری اسپانیایی را انتخاب کنید یا دایره واژگان خود را گسترش دهید، این پلتفرم یک همراه یادگیری عالی است.

منبع
makeuseof
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا