کنسول و بازی

ریزر نسخه ایکس باکس از کنترلر بازی موبایل Kishi V2 را معرفی کرد

ریزر نسخه ایکس باکس از کنترلر بازی موبایل محبوب Kishi V2 خود را منتشر کرد. این دستگاه در دو SKU، برای گوشی‌های آیفون و اندروید در دسترس است و بسیاری از ویژگی‌های ایکس باکس محور را در ترکیب قرار می‌دهد. به عنوان مثال، کنترلرها دارای نام تجاری نمادین Xbox و رنگ سفید برای گره زدن همه آن ها به هم هستند.

ادغام ایکس باکس فقط جنبه زیبایی ندارد. نرم‌افزار همراه به‌روزرسانی‌شده‌ای برای استفاده حداکثری از همکاری برند وجود دارد، از جمله یکپارچه‌سازی کامل با Game Pass و هپتیک جدید که با عناوین AAA ایکس باکس مرتبط است. این به این کنترلرها سازگاری متقابل با صدها بازی موجود از طریق پلتفرم و جادوی استریمینگ ابری می دهد. ریزر می‌گوید این بروزرسانی برای اطمینان از اجرای بازی بدون تاخیر بهینه‌سازی شده و ورودی‌های مختلف برای کنترل و دقت بهبود یافته بهبود یافته‌اند. همچنین یک دکمه اختصاصی Xbox برای روشن کردن کنترلر و برای شروع Game Pass وجود دارد.

نمای بیرونی برای بهبود ارگونومی در آن جلسات طولانی Game Pass تغییر یافته است. تریگرهای سپر آنالوگ بارزتر هستند و کل آن حس نرمی دارد که باعث می‌شود هنگام استفاده به راحتی در دستان قرار بگیرد. البته، شما در اینجا به بازی های Xbox وابسته نیستید. این هنوز یک کنترلر استاندارد Kishi Pro است که توسط برنامه Razer Nexus پشتیبانی می‌شود، بنابراین می‌توانید بازی‌های رایانه، عناوین گوشی‌های هوشمند و موارد دیگر را انجام دهید. برای این منظور، یک حالت کنترلر مجازی وجود دارد که به شما امکان می دهد دکمه هایی را برای مطابقت با یک بازی خاص ترسیم کنید.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا