گجت و پوشیدنی

مجموعه جدید MagGo انکر از شارژ مغناطیسی Qi2 پشتیبانی می کند

لوازم جانبی شارژ انکر به دلایل خوبی محبوب هستند. آنها منعکس کننده بسیاری از ویژگی های موجود در محصولات شخص اول هستند و اغلب ارزان تر نیز هستند. این در مورد سری MagGo بی‌سیم این شرکت بوده، که برای پشتیبانی از استاندارد شارژ Qi2 جدید کنسرسیوم برق بی‌سیم (WPC) به روز شده است.

هفت محصول در سری جدید Qi2 MagGo انکر وجود دارد، از جمله یک پاوربانک 6600 میلی آمپر ساعتی که به تلفن شما متصل می شود و یک ایستگاه شارژ سریع 3 در 1 قابل تراکم برای ایرپادز، اپل واچ و شارژ تلفن 15 واتی Qi2 شما. نسل جدیدی از ایستگاه شارژ 8 در 1 انکر با یک جفت پورت USB-A، یک جفت پورت USB-C دیگر، سه شاخه و یک شارژر تلفن Qi2 نیز در دسترس خواهد بود.

پیش از این، لوازم جانبی MagGo انکر به جای گواهی MagSafe، سازگار با MagSafe بودند، به این معنی که آنها فقط می‌توانستند شارژ بی‌سیم مغناطیسی 7.5 واتی را به جای خروجی کامل 15 وات ارائه دهند. انکر ادعا می کند که خط تولید Qi2 MagGo آن یکی از اولین محصولاتی است که از طریق آخرین گواهینامه رسمی Qi2 کنسرسیوم برق بی سیم (WPC) که بر پایه فناوری اپل ساخته شده، نشان انطباق کامل را دریافت کرده است.

انکر می گوید که اثربخشی هر یک از لوازم جانبی برابر با فناوری MagSafe 15W اپل است و باید با هر محصول Apple MagSafe آیفون کار کند. با این حال، اگرچه تایید نشده که پیشنهادات آیفون 15 اپل از پشتیبانی Qi2 برخوردار باشد، که نیاز به گواهی MagSafe را از بین می برد. محصولات جدید MagGo Anker قرار است در پاییز وارد بازار شوند، احتمالاً در همان زمانی که گوشی‌های سازگار با Qi2 عرضه می شوند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا