گجت و پوشیدنی

گلکسی فیت 3 با نمایشگر بزرگ و عمر باتری 13 روز عرضه شد

پس از افشای اطلاعات متعدد، سامسونگ بالاخره امروز گلکسی فیت 3 را معرفی کرد. جدیدترین پوشیدنی صفحه نمایش بزرگتر، عمر باتری طولانی و برخی ویژگی های جدید را به ارمغان می آورد. جانشین مورد انتظار فیت 2 از فردا، 23 فوریه، در سرتاسر جهان به فروش می رسد، اما سامسونگ هیچ قیمتی را اعلام نکرده است.

فیت 2 مجهز به صفحه نمایش 1.6 اینچی AMOLED بوده که 45 درصد بزرگتر از مدل قبلی است. یک دکمه در سمت راست و مکانیزم آزادسازی سریع با یک کلیک برای بند دارد. متأسفانه، بند شارژ بی سیم ندارد، شارژر اختصاصی آن از دو پین پوگو در پایه خود استفاده می کند. فیت 3 اولین دستگاه از این سری است که از Fall Detection و Emergency SOS پشتیبانی می کند، زیرا دومی پس از پنج بار فشار دادن سریع دکمه فعال می شود. پس از انجام این کار، مکان شما با مخاطبین اضطراری که از قبل تنظیم کرده اید به اشتراک گذاشته می شود.

سامسونگ مدعی است که گلکسی فیت 3 با باتری 208 میلی آمپر ساعتی خود با یک بار شارژ می تواند 13 روز کار کند. این کمک می کند که این پوشیدنی فاقد سیستم عامل Wear OS یا هر رابط سنگین دیگری باشد، فقط چند برنامه کوچک ساده، تقویم، آب و هوا، ساعت جهانی و ردیابی ورزش داشته باشد.

فیت از بیش از 100 نوع تمرین پشتیبانی می کند، اما دستگاه فاقد GPS است، بنابراین هر فعالیتی که شامل حرکت در فضای باز باشد نیاز به یک تلفن هوشمند متصل برای ردیابی بهتر دارد. این پوشیدنی همچنین الگوهای خواب، مراحل و سطح استرس را نظارت می کند. تمام این اطلاعات در برنامه Samsung Health قابل مشاهده است. گلکسی فیت 3 در رنگ های خاکستری، صورتی طلایی و نقره ای به فروش می رسد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا