سخت افزار

کینگستون دیجیتال SSD جدید XS1000 را معرفی کرد

کینگستون دیجیتال امروز XS1000 External SSD را به عنوان یک راه حل کوچک و فوق العاده شیک برای پشتیبان گیری فایل معرفی کرد. XS1000 به عنوان یک محصول جدید در سبد محصولات SSD اکسترنال کینگستون به XS2000 می پیوندد. هر دو درایو بسیار جمع و جور و کمتر از 29 گرم هستند تا قابلیت حمل در اندازه جیبی را فراهم کنند.

XS1000 کینگستون سرعت خواندن و نوشتن تا 1050 مگابایت بر ثانیه و ظرفیت‌های بزرگ تا 2 ترابایت را ارائه می‌دهد که فضای کافی برای ذخیره عکس‌ها، ویدیوها و فایل‌های بی‌شماری را فراهم می‌کند. این درایو دارای کابل USB-C 3 به USB-A است و برای اطمینان از اتصال یکپارچه با دستگاه های قدیمی، سازگاری با عقب را حفظ می کند.

XS1000 که مانند یک جا کلیدی کوچک است، به عنوان یک همراه قابل اعتماد برای پشتیبان گیری آسان از فایل ها عمل می کند و دسترسی مداوم به اسناد مهم، خاطرات و فایل های رسانه ای شما را تضمین می کند. XS1000 در ظرفیت های 1 ترابایت و 2 ترابایت موجود است و با انواع سیستم های عامل ها نظیر ویندوز 10 و 11، لینوکس (نسخه 4.4 به بالا)، مک اواس (نسخه 10 به بالا)، اندروید،  iOS/iPadOS (نسخه 13 به بالا) و کروم اواس سازگار می باشد.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا